Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@18:54:43 GMT

کشف ۵۲۰ تن مواد مخدر در ۸ ماه

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۳۰۶۸

کشف ۵۲۰ تن مواد مخدر در ۸ ماه

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از افزایش سطح زیر کشت خشخاش در افغانستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۰ هزار تن تریاک در این کشور تولید شود.

خبرگزاری فارس: سردار علی مویدی در کارگاه آموزشی منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهاد و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در ۸ ماهه نخست سال جاری ۵۲۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده است، اظهار داشت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه بیش از ۱۲ درصد رشد یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه متاسفانه در افغانستان در سال ۲۰۱۷ شاهد افزایش قابل توجه سطح زیرکشت خشخاش بودیم و این میزان بالغ بر ۹۰ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: نزدیک به ۱۰ هزار تن مواد افیونی تریاک در افغانستان تولید خواهد شد که برای کشور‌های منطقه هشداری است و باید از آمادگی بیشتر و تلاش مضاعف در جهت مقابله با این پدیده خانمان سوز برخوردار باشیم.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با تاکید بر اینکه در افغانستان دولتمردان نسبت به گسترش این پدیده اقدامات قابل توجهی را انجام نداده‌اند، افزود: تولید افسارگسیخته مواد مخدر در افغانستان تهدیدی جهانی است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • دستگاه بلوک زنی
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز