Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفر از معتمدین هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر فراشبند، نوجین و دهرم برگزیده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نخل بیدار، محسن پورزارعی فرماندار شهرستان فراشبند درگفت وگویی بیان داشت: در جلسه‌ای که به منظور انتخاب معتمدین هیات اجرایی انتخابات فراشبند با حضور 30 نفر از معتمدین در فرمانداری فراشبند برگزار شد تعداد 8 نفر عضو اصلی و 5 نفر عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای اصلی انتخاب شده آقایان اسماعیل شهریاری، خسرو شفیعی، نصراله زارع، ولی رستمی، محمد آریان پور، صدراله جامه بزرگی، مصیب اکبری و علی محمد حسن پور بوده و سید اسحاق امیری، سید یاسین امیر حیدری، مسعود قربان، عبدالمجید افشاری و صدراله رضایی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی خاطر نشان کرد: هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی دارای 11نفر عضو می‌باشد که 8 نفر معتمد مردم و 3نفر عضو اداری شامل، فرماندار به عنوان رئیس هیئت اجرایی، رئیس اداره ثبت احوال و مدیر آموزش و پرورش می باشد.

قابل ذکر است برای انتخاب 8 نفر معتمد، فرماندار مرکز حوزه انتخابیه 30 نفر از معتمدین را دعوت می‌نماید و این 30 نفر قبل از دعوت باید به تأیید هیئت نظارت بر انتخابات برسندو این اعضا از بین خود با رأی مخفی 8 نفر را بر می‌گزینند.

هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به وسیله مجلس شورای اسلامی برگزیده می‌شوند.

هیئت نظارت مرکزی در تهران مدتی قبل با رأی نمایندگان مجلس برگزیده شدند که هیئت نظارت استان نیز به وسیله هیئت نظارت مرکزی انتخاب شده‌ و هیئت نظارت شهرستان‌ها که به وسیله هیئت نظارت استان منصوب می‌شوند 5 نفرند.

همچنین هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستاه،ا به ریاست بخشدار هر بخش، نماینده آموزش و پرورش، نماینده اداره ثبت احوال، و نماینده جهاد کشاورزی به عنوان اعضای اداری می باشد و 7 نفر معتمد که از بین 30 نفر معتمد بخش، به وسیله بخشدار دعوت می‌شوند و از بین خود 7 نفر را برمی‌گزینند

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد