Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انفجار خودروی بمب گذاری شده داعش در روستای فرج در حومه استان دیر الزور در روز جمعه ۲۰ کشته و ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، یگان‌های مدافع خلق کرد در سایت اینترنتی خود اعلام کردند، افراد مسلح داعش دست به کشتار جدید در حق غیرنظامیان در روستای فرج زد. افراد مسلح داعش با انفجار خودروی بمب‌گذاری شده منجر به کشته شدن ۲۰ تن و زخمی شدن ۳۰ تن دیگر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع کرد به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: در این انفجار در روستای فرج واقع در روستای الجفری و کارخانه نفت و گاز کونیکو که تحت تسلط نیروهای دموکراتیک سوریه است ۲۰ کشته و ۳۰ تن زخمی شدند.

این منبع گفت: این انفجار ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر به وقت سوریه رخ داد.

داعش ماه گذشته میلادی نیز دست به حمله انتحاری زده و آوارگان گریخته از مناطق تحت سیطره خود را هدف قرار داده بود. در این انفجار نیز بیش از ۱۰۰ غیرنظامی کشته و زخمی شدند. این در حالی است که ارتش سوریه همچنان به پیشروی خو در برای تحت کنترل گرفتن مناطق جدید در دیرالزور ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر، فعالان سوریه اعلام کردند، در اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی میدان المحراب در شهر ادلب دو تن کشته و ۱۴ تن زخمی شدند. هنوز گروهی مسؤولیت این انفجار را برعهده نگرفته است.

انفجار انتحاری ماه ژوئیه نیز شهرک ارمناز در شمال شهر حلب را هدف گرفت. شهر ادلب مقر اصلی جبهه النصره مرتبط با القاعده است و اکثر مناطق این استان تحت کنترل نیروهای مخالف سوریه از جمله احرار شام و جبهه فتح الشام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این خودروی محبوب دیگر ارزان نیست و قیمتش سر به فلک کشیده است.

براساس گزارش روزگار خودرو، قیمت رنو پی کی در بازار از حدود ۴۰ الی ۵۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

نکته جالب توجه اینجاست که این خودروی قدیمی قیمتش حتی تا ۴۰۰ میلیون تومان هم در برخی آگهی ها می‌رسد.

حال شما بگویید آیا رنو پی کی با قیمت های چندصدمیلیونی می‌ارزد؟
 



227220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898650

دیگر خبرها

  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • انفجار مین در شمال غرب پاکستان/ ۳ نفر کشته و زخمی شدند
  • داعش مسئولیت انفجار شب گذشته در کابل را برعهده گرفت
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل