Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار نصرت الله سیف معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات امام خامنه‎ای مبنی بر ضرورت دشمن‌شناسی به عنوان شرط اصلی تداوم مسیر تحقق اهداف نظام و ملت عنوان کرد: امریکا هیچ گاه نه به دنبال خیرخواهی برای نظام جمهوری اسلامی بوده و نه مسلمانان جهان، مخصوصا باتوجه به اینکه کشور جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور انقلابی و یک کشور استکبارستیز است، امریکا نیز چون خوی استکبارستیزی دارد در هیچ جایی و زمانی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دریغ نمی‎کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ما تمام شدنی نیست تاکید کرد: اعتماد به امریکا به هیچ عنوان پذیرفته شده و عقلانی نیست و جمهوری اسلامی نیز که تا الان خود را در تراز مقابله با امریکا آماده کرده باید بیش از گذشته خود را آماده‎تر کند تا بتواند جلوی زیاده‎خواهی امریکا را در همه جای دنیا بگیرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است

کارشناس ارشد روابط بین‌الملل اقدام رژیم صهیونیستی در استفاده از کوادکوپترها را مضحک دانست و آن را عملیات خنده صادق در برابر عملیات وعده صادق توصیف کرد و گفت: این اقدام مذبوحانه نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی در برابر ایران مستاصل، ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است.

علیرضا تقوی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با راهبرد رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی رژیمی است که برای کشورهای عربی منطقه می‌تواند یک خطر محسوب شود اما برای جمهوری اسلامی ایران خطری ندارد؛ آنها خوب می‌دانند که درگیری با ایران و حمله مستقیم به ایران چه تبعاتی می‌تواند برای آنها داشته باشد و لذا سعی کردند با استفاده از عوامل خرابکار داخلی و کواد کوپترهای حامل مواد منفجر اقدام خود علیه جمهوری اسلامی ایران را انجام دهند.

وی با اشاره به تیتر اول روزنامه هاآرتص مبنی بر اینکه حمله خاموش اسرائیل به اصفهان نشان داد نتانیاهو هیچ راهبردی در قبال ایران و غزه ندارد، افزود: این اقدام نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی در برابر ایران مستاصل، ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است؛ در واقع ضربه عملیات وعده صادق به حدی سنگین بود که این رژیم هنوز در یک سردرگمی راهبردی به سر می‌برد و قدرت واکنش و تعقل مناسب در برابر جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

کارشناس ارشد روابط بین‌الملل تصریح کرد: رژیم صهیونیستی سعی کرد در برابر اقدام پیروزمندانه ایران، یک واکنش ضعیف برای مصرف داخلی و افکار عمومی خود انجام دهد و پس از آن با بزرگنمایی اقدام خود به گونه‌ای القا کند که ما پاسخ ایران را دادیم اما همین حرکت هم توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی به صخره گرفته شد تا جایی که حتی وزیر نتانیاهو این اقدام را مضحک خوانده و آن را مسخره می‌داند.

وی ادامه داد: در نتیجه باید گفت این اقدام مذبوحانه که البته برخی به طنز آن را «عملیات خنده صادق» نامیده‌اند، نشان داد که رژیم صهیونیستی که اصلاً قابلیت درگیری با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و از درگیری با ایران به شدت احتراز کرده و بعید است که بتواند در یک نبرد در برابر جمهوری اسلامی ایران مقاومت کند.

تقوی نیا با اشاره به صبر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: امروز دیگر کسانی که می‌گفتند اسرائیل برای ایران در سوریه دام پهن می‌کند و قصد جنگ با ایران را دارد نیز به اشتباه محاسباتی خود پی برده‌اند و مشخص شد تحلیل چنین افرادی درست نبوده است.

کد خبر 746189

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • چرا ایران بزرگ و قدرتمند نمی‌خواهد وارد جنگ با اسرائیل شود؟
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • بازی‌گوشی‌های اسرائیل خللی در وضعیت اقتصادی کشور ایجاد نمی‌کند