Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش تیم کشتی آزاد امید گفت: با توجه به اردو‌های بسیار سختی که داشتیم به شرایط ایده ال برای حضور در رقابت‌های امید‌های جهان دست یافته ایم. یونس امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: برای اینکه آماده حضور در رقابت‌های امید‌های جهان شویم اردو‌های بسیار خوبی برگزار کردیم و هم اکنون ملی پوشان اعزامی همگی در شرایط بسیار خوبی هستند و توانسته اند با اجرای تمرینات مورد نظر اعضای کادر فنی به شرایط ایده ال برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای اینکه بتوانیم به شرایط ایده ال برای حضور در این مسابقات دست یابیم چند اردوی سخت و سنگین را پشت سرگذاشتیم. با توجه به فشار زیادی که روی کشتی گیران بود، بدن‌های آن‌ها آماده است و در مقایسه با روز‌های نخست اردو در شرایط بسیار خوبی از نظر فنی و بدنی قرار دارند.
امامی افزود: مسابقات امید‌های جهان برای اولین بار برگزار می‌شود و با توجه به اینکه شناخت کافی از حریفان نداریم کار کمی سخت می‌شود. اما با توجه به مشخص شدن نفرات برخی تیم‌های حاضر در این مسابقات مانند روسیه و آمریکا مربیان تیم ملی آنالیز‌های لازم را برای شناخت بهتر کشتی گیران آغاز کرده اند. با توجه به شرایط بسیار خوبی که داریم امیدوار به کسب نتیجه در این رقابت‌ها هستیم.
وی درباره نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت:با اجرای طرح ۳۰۰ روزه شاهد رشد قابل توجهی در مسابقات لیگ برتر بودیم. این طرح به بهبود وضعیت تیم‌ها انجامید. نقایصی هم وجود داشت که امیدواریم با برطرف شدن آن در دوره‌های بعد شاهد بهبود کیفی تیم‌ها و باشیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۴۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی حجاج در سفر معنوی حج/ برائت مشرکان اصل قرآنی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی پیش از ظهر شنبه در همایش حجاج شرق استان سمنان در سالن البرز شرقی شاهرود با اشاره به ویژگی‌های سفر معنوی حج بیان کرد: حج واجبی است که خدا آن را در تمام طول عمر انسان، یک بار واجب کرده است.

وی با بیان اینکه امروز شرایط مانند گذشته نیست کما اینکه امام صادق (ع) می‌فرمایند که وقتی انسان از حج برمی‌گردد باید مقدمات سفر دیگر را به خانه خدا فراهم سازد، افزود: امروز شرایط اقتصادی و حج و زیارت و.. به گونه‌ای نیست که بارها و بارها این شانس نصیب انسان شود لذا باید تک فرصت حج تمتع را قدر دانست.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاج باید با حضور قلب و تقوا که از ویژگی حجاج است، از فرصت تمتع بهره بگیرند، گفت: در واقع حجاج باید در سه مرحله، قبل از اعزام، حین حج و بعد از آن مسائلی را رعایت کنند که حسن خلق، تقوا و معنویات در زمره آنها است.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه بدون تقوا ارتباط با خدا میسر نیست، تاکید کرد: حجاج قبل از اعزام به توبه بین خودشان و خدایشان بسیار عنایت داشته باشند و تلاش کنند که از کسانی که احیاناً حقی بر گردن شأن دارند، حلالیت بطلبند همچنین توصیه شده که حجاج قبل از اعزام وصیت نامه خود را نیز بنویسند.

وی با بیان اینکه در حین حج، حضور قلب، حسن خلق، توجه به دیگر حجاج، مهربانی و … مسائلی است که حجاج باید به آن توجه داشته باشند، بیان کرد: حجاج توجه داشته باشند که باید با مال پاک به حج رفت.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برائت از مشرکان از دیگر نکته‌های مهم حج است، تاکید کرد: برائت اصلی قرآنی است و ریشه در کلام الله مجید دارد و ما در سوره توبه که بسم الله نیز ندارد شاهد اتمام حجت خدای متعال با مشرکان و کافران هستیم.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه خدا به شدید ترین حالت مشرکان را در این سوره خطاب قرار می‌دهد، گفت: برائت از کفار و منافقان امروز همان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیلی است که حجاج ایرانی شعار آن را سر می‌دهند.

کد خبر 6096344

دیگر خبرها

  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • ویژگی حجاج در سفر معنوی حج/ برائت مشرکان اصل قرآنی است