Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:55:49 GMT

حضور امیر قطر در یک جشن عروسی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۴۶۸۴

حضور امیر قطر در یک جشن عروسی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،مدیر روزنامه الکترونیکی العرب قطر ویدیویی را  منتشر کرد که حضور حمد بن خلیفه آل ثانی امیر کشور قطر را در عروسی پسر یکی از سربازان قطری کشته شده توسط سعودی ها به نام ظافربن سالم الحبابی را به تصویر کشیده است.

این سرباز در جنگ الخفوس (نبرد میان سعودی ها و سربازان قطر) در سال 1992 توسط نیروهای عربستان کشته شده بود، سرچشمه این جنگ به اختلافات مرزی میان این دو کشور باز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلافی که جرقه آن از حمله ماموران عربستانی به گارد مرزی کشور قطر آغاز شد که البته ریشه آن به ادعای مالکیت قطر توسط سعودی ها و تلاششان برای اضافه کردن خاک این کشور به قلمرو الاحساء در سال 1913 میلادی می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

امیر قطر به عروسی پسر یک کهنه سرباز رفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش با بازوبند مصدومیت!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش پس از اینکه در دو مسابقه مراحل یک‌چهارم و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن و قطر گلزنی کرد، در فاینورد هلند شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته و حالا با وجود آسیب دیدگی اخیرش به تهران بازگشته تا در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی حاضر شود.

جهانبخش که حالا با توجه به غیبت احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد، تبدیل به کاپیتان اول تیم ملی ایران در این اردو شده، در چهار دیدار اخیر فاینورد به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشته، اما امروز با روحیه‌ای بالا و لبخند در هتل المپیک حاضر شد و خودش را به امیر قلعه‌نویی و دستیارانش معرفی کرد.

این بازیکن که شرایط خوبی در جام ملت‌های آسیا داشت، پس از گلزنی مقابل قطر در دو رقابت لیگ اردیویسه مقابل آلمره سیتی و اسپارتا روتردام به میدان رفت و در لیگ اروپا نیز حضور کوتاه مدت برابر رم داشت ولی نتوانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند، امروز با روحیه بالایی در اردوی تیم ملی حاضر شد.

جهانبخش پس از حضور در اردوی تیم ملی، در مرکز پک هم حاضر شد و همراه با امیر قلعه‌نویی پیراهن شماره 8 ایران را به ادگار داویدز، اسطوره فوتبال هلند تقدیم کرد.

دیگر خبرها

  • جهانبخش با بازوبند مصدومیت!(عکس)
  • سرمایه گذاری بزرگ عربستان در گردشگری
  • سرمایه‌گذاری بزرگ عربستان در گردشگری
  • بررسی روابط ایران و عربستان پس از یک سال
  • بزرگترین غایبان فهرست جدید تیم ملی
  • عربستان به‌دنبال جذب توریست‌های چینی
  • صدای شما
  • چالش بزرگ عربستان در ۱۰ سال آینده
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!