Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، "فتح‌الله حقیقی" به سمت «معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی» استاندار مرکزی منصوب شد.

فتح‌الله حقیقی ۵۲ ساله لیسانس ریاضی و فوق‌لیسانس صنایع و مدیریت سیستم و بهره‌وری دارد، اصالتاً اهل ساوه ودانشجوی دکترای اقتصاد جهانی است ودر دولت اصلاحات فرماندار قم و معاون سیاسی استانداری این استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در کارنامه ۲۷ ساله خود معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، بوشهر و البرز، فرماندار قم مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استانداری قم، عضویت هیئت امنای منطقه آزاد سلفچگان، عضویت هیئت مدیره توسعه اطراف حرم حضرت معصومه (س)، رئیس اتاق فکر آمار وزارت کشور، نماینده وزارت در شورا و کمیته‌های تخصصی آمار را دارد.

انتهای پیام / ج.

معاون جدید سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی منصوب شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش خرید افزایش یافت

بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید روزانه را ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داد و به ۲۰۰ میلیون تومان رساند. این دستورالعمل از ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

به گزارش مشرق، بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌های کشور اعلام کرد: «حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.»

بر اساس این ابلاغیه هر فرد حقیقی می‌تواند در یک روز و با یک کارت بانکی ۲۰۰ میلیون تومان خرید انجام دهد.

همچنین سقف مجموع تراکنش‌های بانکی شخص حقیقی با همه کارت‌هایی که به نام اوست ۲۰۰ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق