Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@06:25:45 GMT

اعلام ترکیب تیم شنا در بازی‌های پاراآسیایی جوانان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۴۹۴۳

اعلام ترکیب تیم شنا در بازی‌های پاراآسیایی جوانان

ترکیب هشت نفره تیم شنای ایران برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی جوانان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، حمید شریفیان سرمربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر گفت: در پایان مرحله سوم اردوی آمادگی تیم شنای جوانان، ترکیب نهایی این تیم جهت حضور در بازی های پاراآسیایی امارات اعلام شد که براین اساس تیم ملی با ترکیب هشت ورزشکار در این مسابقات شرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفیان افزود: تیم شنای جوانان با ترکیب علیرضا امیری و مسعود محمودی از مازندران، ابوالفضل قاسمی از یزد، رادین جعفری و امیرمحمد صدیفی از البرز، ابراهیم عمرانی و امیررضا اسدالله زاده و امیرحسین سعادتی مقدم از خراسان رضوی در بازی‌های پاراآسیایی امارات شرکت می کند.

وی با اشاره به اینکه مرحله سوم ادوی آمادگی تیم از سوم تا 17 آذرماه برگزار می شود، اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد و امیدواریم با بالا بردن آمادگی جسمانی و افزایش سرعت شناگران بتوانیم به اقدامات برنامه ریزی شده دست یابیم.

سرمربی تیم شنای نابینایان و کم بینایان کسب نتیجه و مدال شاگردان خود در این رقابت ها را سخت ارزیابی کرد و گفت: رقبای سنتی ما کره، چین، ژاپن، ازبکستان و قزاقستان هستند اما از آنجایی که این تیم ها برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می کند شرایط آنها را نمی دانیم و کسب مدال بسیار سخت است.

شریفیان در پایان گفت: در بازی های دوره ها قبل مدال آور بودیم و بدون مدال برنگشته ایم و امیدوارم در این دوره نیز با حصور هشت ورزشکاری که اعزام می شوند بتوانیم نسبت به دوره قبل مدال های بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,33/CT12 موضوعات مرتبط بازی‌های پارا آسیایی جوانان 2017

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست پایان یافت.

در نخستین روز این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» شیر دختر وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب سه نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یکضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 6098268

دیگر خبرها

  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • ۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت
  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور