Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:07:31 GMT

«بیمار استاندارد» به آی‌فیلم می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۴۹۹۸

«بیمار استاندارد» به آی‌فیلم می‌آید

تهران - ایرنا - مجموعه تلویزیونی «بیمار استاندارد» به‌ تازگی در آی‌فیلم عربی به زبان عربی دوبله شده و برای اولین بار برای مخاطبان عرب‌زبان این شبکه به‌نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از شبکه آی‌فیلم، «بیمار استاندارد» مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مسعود ردایی است، که در نوروز سال 1395 از شبکه یک سیما پخش‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«بیمار استاندارد» که داستان آن بر اساس طرحی از بهرام توکلی نوشته شده، درباره بهنام، فردی تحصیلکرده بازیگری است که با نوعی از شیوه درمانی درگیرشده و وارد ماجراهایی می شود که تابه‌حال تجربه‌شان نکرده است.
بازیگرانی همچون بابک حمیدیان، جواد عزتی، علیرضا خمسه، شیلا خداداد، پوریا پورسرخ، روح الله کمانی، هومن حاجی عبداللهی، حسین محب اهری، نیما شاهرخ شاهی، امیر غفارمنش، سیروس میمنت، امید روحانی، بهناز اکبریان، عاطفه باقری، افسانه ناصری، آرش میراحمدی، بهراد خرازی، عزت الله مهرآوران وعلی میلانی در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.
مجموعه تلویزیونی «بیمار استاندارد» از یک‌شنبه 28 آبان ساعت23:00 به‌وقت مکه(23:30 به‌وقت تهران) روی آنتن کانال عربی قرارمی‌گیرد و بازپخش آن نیز در ساعت‌های 05:00، 11:00 و 17:00 روز بعد به‌ نمایش گذاشته‌ خواهدشد.

** «زائر» امام رضا (ع) از شبکه پرس تی وی راهی حرم مطهر رضوی می شود
«زائر» (The Pilgrim) از مستندهای تولیدی شبکه پرس تی وی است که به مناسبت 30 صفر شهادت امام رضا (ع) از این شبکه پخش خواهد شد.
به گزارش ایرنا از شبکه پرس تی وی، مستند «زائر» به کارگردانی سعید رسولی محصول سال 2013 شبکه پرس تی وی است و داستان زائرانی را که همزمان با سالروز شهادت امام هشتم امام رضا (ع) با پای پیاده راهی حرم مطهر رضوی می شوند، روایت می کند.
این مراسم سال ها است در حال برگزاری است و با حضور تعداد زیادی از زائران آن حضرت از شهرهای اطراف مشهد انجام می شود.
«زائر» داستان مرد جوانی را به تصویر می کشد که از تهران راهی نیشابور شده و از آنجا با یکی از کاروان های پیاده، سفری سه روزه را به سمت مشهد آغاز می کند. وی در طول این سفر سختی ها و تحولات درونی و فکری زیادی را تجربه می کند و آنها را با بیننده به اشتراک می گذارد.
مستند «زائر» یکشنبه 28 آبان ماه مصادف را سالروز شهادت امام رضا (ع) ساعت 04:00 بامداد به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این مستند به ترتیب در ساعت 09:00 ، 15:00 ، 21:00 و 01:00 پخش می شود.

** «سید حامد» فرمانده ایرانی نبرد در عراق، مهمان شبکه پرس تی وی
پرس تی وی مستند «سید حامد» (seyed hamed ) به کارگردانی محمدمهدی خالقی را نمایش می دهد.
به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این مستند به دو زبان فارسی و عربی محصول سال 2016 و از تولیدات مرکز فرهنگی میثاق به کارگردانی محمدمهدی خالقی است و داستان سید حامد جزایری را روایت می کند که اصالتاً ایرانی است و از زمان ورود آمریکا به عراق ، وارد این منطقه شده و هنگام حمله آمریکا به عراق، فعالیت جهادی و مقاومتی خود را آغاز کرده است.
وی در این مستند به بیان واقعیت هایی از حضور آمریکا در منطقه عراق می پردازد و می گوید: نیروهای آمریکایی در ابتدا با جنبه و شکل دیگری وارد شدند و اعتماد مردم را جلب کردند و سپس شروع به چپاول کشور کردند. از طرفی، همچنین به دلیل حملات و حضور داعش در این کشور، بسیاری از مناطق آن نابود شده و هم از لحاظ کشاورزی و هم کارخانجات صنعتی، فلوجه متحمل خسارات بسیار زیادی شده است.
در بخش دیگر مستند «سید حامد»، واقعیت هایی از حضور نیروهای تکفیری داعش از زبان این فرمانده بازگو می شود. وی تشریح می کند که داعش با چپاول منابع این کشور خود را تقویت کرده و اهداف خود را عملی ساخته و با نام اسلام به تخریب اسلام واقعی پرداخته اند. سید حامد همچنین از خاطرات رزم خود می گوید و به تحلیل رویدادها در باره مناطق مختلفی که به دلیل خرابکاری های داعش نابود شده، می پردازد و در پایان معتقد است اکنون که داعش از منطقه اخراج شده است، باید جنگ فرهنگی برای بیرون کردن فرهنگ و فکر داعشی از کشور عراق آغاز شود.
مستند «سید حامد» را می توانید شامگاه امشب شنبه 27 آبان ماه در ساعات ، 21:00 و 01:00 به وقت تهران ببینید.

** همراه با بینندگان شبکه پرس تی وی در «عبور از گذرگاه»
«عبور از گذرگاه» (One day crossing) عنوان مستندی در شبکه پرس تی وی است که به شرح ماجراهای مهاجران در عبور از مرز مکزیک و گواتمالا می پردازد.
به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، مستند «عبور از گذرگاه» تولید سال 2015 دفتر مادرید شبکه هیسپان تی وی است و داستان مردمی را روایت می کند که به دنبال مهاجرت و یافتن زندگی بهتر در «سرزمین موعود» هستند.
اولین چالش بسیاری از این مهاجرین، عبور از خاک مکزیک و سفر با قطار«بستیا» است که از مرز مکزیک و گواتمالا عبور می کند. در هر کیلومتر از این سفر تا ایالات متحده یا همان «سرزمین موعود» برای مهاجرین اتفاقات تاسف باری رخ می دهد.
این مستند سعی دارد با بررسی داستان زندگی برخی از این مهاجرین به تحلیل و بررسی انگیزه و اهداف این افراد بپردازد. مستند «عبور از گذرگاه» با جویا شدن نظر برخی از این مهاجرین، مددکاران، فعالان حقوق بشر و دیگر افراد مرتبط به این امر، این معضل انسانی- اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهد.
مستند «عبور از گذرگاه» شامگاه امشب شنبه 27 آبان ماه ساعت 22:30 به وقت تهران به مدت 52 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. این برنامه روز یکشنبه در ساعت 05:00 ، 11:00 و 17:00 تکرار خواهد شد.
فراهنگ ** 1085 ** دریافت: ناخید پورمند * انتشار: امید غیاثوند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیو صدای لحظه‌هاست

حمیدرضا افتخاری، دبیر سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک به عنوان اولین سخنران یادی از شهید طهرانی مقدم کرد و گفت: آنچه که باعث افتخار ما در اجرای عملیات تنبیهی وعده صادق شد، نتیجه پایمردی‌های شهید طهرانی مقدم بود. از آنجایی که حضرت آقا فرمودند امروز جنگ جنگ رسانه‌هاست. از آقای بخشی‌زاده، معاون صدا می‌خواهم بخشی به نام عملیات وعده صادق به جشنواره مستند رادیویی پژواک اضافه شود. برای این بخش جایزه‌ای درنظر گرفته می‌شود و کار داوری‌ها به صورت فشرده انجام می‌شود.

افتخاری با بیان اینکه ما صدای لحظه‌ها هستیم، افزود: رادیو این توان را دارد که به روز و به لحظه صدای خود را به مخاطب برساند و رمز موفقیت این رسانه گرم و صمیمی همین است. دبیر جشنواره پژواک در انتهای صحبت‌هایش برای مسعود اسکویی طلب سلامتی کرد.

در ادامه بیانیه هیئت داوران قرائت شد. در این بیانیه از این حیث مستند‌های رادیو را واجد اهمیت دانست، که برنامه‌سازان می‌بایست توانمندی و خلاقیت خود را با سیاست‌های شبکه‌های مبدا آمیخته کنند و اثری را تولید کنند، تا بتواند تاثیر حداکثری بر مخاطب بگذارد. در بیانیه هیئت داوران اشاره شد که برنامه‌های صبح‌گاهی مستلزم برخورداری از نشاط ذاتی است. ضروری است رویکرد اطلاع‌رسانی در برنامه‌های صبح‌گاهی با حجم مناسب و ماموریت شبکه‌ها ایجاد شود. در زمینه کاربرد موسیقی در برنامه‌های ترکیبی استفاده مناسب از قطعات با کلام و بدون کلام و تنظیم موسیقی منطبق بر محتوای برنامه ضروری است؛ چراکه می‌تواند محتوای برنامه را در ذهن مخاطب اعتلا دهد. 

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو