Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشاگر اسرار درونی آل سعود موسوم به مجتهد که در دنیای مجازی فعالیت دارد در تازه‌ترین پیام خود در شبکه اجتماعی توییتر از آزار و اذیت جنسی همسر سعد حریری، نخست وزیر مستعفی لبنان، به دست رژیم آل سعود خبر داد.

مجتهد در این پیام آورده است: «ای عرب ها،‌ ای مسلمانان،‌ ای آزادگان، همسر سعد حریری، نخست وزیر لبنان، به دست خوک‌های آل سعود و مزدوران آن‌ها مورد آزار و اذیت قرار گرفت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویری از سعد حریری در کنار خانواده‌اش

شایان ذکر است نخست‌وزیر لبنان روز 13 آبان در پایتخت عربستان، در اقدامی غیرمنتظره ابراز نگرانی کرد و مدعی شد فضای فعلی لبنان شبیه شرایط پیش از ترور پدرش رفیق حریری (نخست‌وزیر اسبق لبنان) است.

از سوی دیگر، میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان، حریری و خانواده‌اش را گروگان عربستان سعودی خوانده بود و خواستار بازگشت او به کشورش شده بود.

نخست‌وزیر مستعفی لبنان، که امروز ریاض را به مقصد پاریس ترک کرده است، ناهار را در کاخ الیزه مهمان رئیس‌جمهور فرانسه خواهد بود.

انتهای پیام/

آزار و اذیت جنسی همسر نخست‌وزیر لبنان در عربستان سعودی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم

نخست‌وزیر یونان گفت آتن نمی‌تواند سیستم‌های دفاع هوایی مانند پاتریوت‌ یا اس-۳۰۰ را به اوکراین ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، در پاسخ به فشار اتحادیه اروپا و ناتو برای افزایش کمک‌های نظامی به کی‌یف، کریاکوس میتسوتاکیس، نخست‌وزیر یونان اعلام کرد این کشور نمی‌تواند سیستم‌های دفاعی پاتریوت یا اس-۳۰۰ به اوکراین بدهد.

به نقل از بیزینس اینسایدر، با تشدید حملات هوایی روسیه به اوکراین، دولت‌های اتحادیه اروپا تحت‌فشار هستند تا سیستم‌های حفاظتی بیشتری برای کی‌یف فراهم کنند، به‌ویژه کشورهایی مانند یونان و اسپانیا که چنین سیستم‌هایی را در اختیار دارند.

میتسوتاکیس در مصاحبه‌ای عنوان کرد: یونان اس-۳۰۰ یا پاتریوت را به اوکراین نخواهد فرستاد. این سؤال از ما پرسیده شد و ما توضیح دادیم که چرا نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وزرای اتحادیه اروپا روز دوشنبه اعلام کردند در حال بررسی فوری راه‌هایی برای ارائه دفاع هوایی بیشتر به اوکراین هستند، اما قول مشخصی درباره سامانه‌های پاتریوت ندادند.

باتوجه‌به تنش‌ها با ترکیه، دفاع یک موضوع بسیار حساس برای آتن است. یونان درگذشته هزاران راکت، مواد انفجاری قوی، مهمات و راکت‌های ضدتانک به اوکراین ارسال کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • مسابقه عجیب شترسواری زنان در عربستان؛ سقوط برخی سوارکاران زن از روی شتر و مصدومیت آنها + ویدئو
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • (عکس) تصاویری دیده نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان