Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین محموله کمک‌های اهدایی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه در قالب 7 وسیله نقلیه شامل دو دستگاه کامیون ، سه دستگاه وانت نیسان و تویوتا و دو دستگاه وسیله نقلیه سواری به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش آنا، این محموله‌ها شامل آب‌معدنی، پتو، انواع مواد خوراکی، نان بسته‌بندی‌شده، پوشاک ، انواع کنسرو و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است که با تلاش و برنامه‌ریزی مسئولان دانشگاه ، انجمن خانه سبز دانشگاه آزاد اسلامی ایلام، جمعیت هلال‌احمر دانشجویی واحد ایلام و.. در کمترین زمان ممکن جمع‌آوری و به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال شد.

جمع آوری کمک ها ادامه دارد

عضو هیات علمی و رئیس انجمن خانه سبز واحد ایلام گفت: حضور و مشارکت اعضای هیات علمی واحد ایلام و کارکنان و دانشجویان در امر خداپسندانه کمک به زلزله‌زدگان بی‌نظیر است و در کمترین زمان ممکن چندین دستگاه کامیون و وانت آماده ارسال به مناطق زلزله‌زده شده است که همدلی و همبستگی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در کمک به زلزله‌زدگان بی و مثال‌زدنی است.

محمدرضا جعفریان تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌های اهدایی برای زلزله‌زدگان علاوه بر این محوله همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد : انجمن خانه سبز واحد ایلام متشکل از اساتید و کارکنان واحد ایلام است که در تمام رویدادها و بلایای طبیعی استان با جمع‌آوری و گسیل کمک‌های اهدایی و سازمان‌دهی افراد نقش‌آفرینی می‌کند.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته نیز در بحث آتش‌سوزی مراتع و جنگ‌های بلوط ایلام، آب‌رسانی به حیوانات در سال‌های خشک و کم باران، کاشت نهال ، سیل سال 94 و... این انجمن دوشادوش مسئولان و مردم استان ایلام فعال بوده است.

همبستگی و کمک های دانشگاه آزاد اسلامی به مناطق زلزله زده ستودنی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی در کنار مردم قرار گرفتن و عمل کردن به‌عنوان بازویی توانمندی برای مسئولان در حوادث و اتفاقات است و همیشه این دانشگاه پای‌کار بوده است.

شهریار عباسی تصریح کرد: با وقوع زلزله اخیر در استان کرمانشاه که هم‌مرز با استان ایلام است ، دانشگاه آزاد اسلامی ایلام آمادگی خود را جهت کمک به ستاد مدیریت بحران ایلام اعلام و خواستار نقش‌آفرینی خیل عظیم دانشجویان ، اساتید و کارکنان این دانشگاه شد.

وی بیان کرد: این دانشگاه علاوه بر ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی اساتید، کارکنان و دانشجویان در اقدامی خداپسندانه کمک‌های عموم مردم را نیز جمع‌آوری و به مناطق زلزله‌زده گسیل می‌دهد.

وی گفت: جمع‌آوری کمک‌های اهدایی همچنان ادامه دارد و با ورود تشکل‌های دانشجویی و ... امیدواریم به رسالت خود که حضور مؤثر در مواقع اضطراری و کاهش آلام و دردهای هم‌وطنان در حوادث و اتفاقات پیش‌آمده است عمل کرده باشیم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود

محمد آدیگوزل‌زاده، دبیر برگزاری کنگره شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در دهم خرداد خبر داد و اظهار کرد: این کنگره مهم‌ترین راه خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان در محیط‌های دانشگاهی بوده و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز همواره تأکید دارند؛ باید شهدا را به‌عنوان الگوی جوانان معرفی کرد.

وی افزود:‌ در هفته‌های اخیر در راستای اجرای برنامه‌های«سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اقدامات مؤثری صورت گرفته ازجمله یادواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه که با مدیریت کنگره در سطح استان در حال اجرا است.

دبیر برگزاری کنگره شهدا عنوان کرد: اقدامات مختلفی از قبیل ساخت یادمان شهدای استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، فضاسازی، دیوارنگاره‌ها، نصب عکس شهدا، نامگذاری اماکن به نام شهدا، تبلیغات شهری به مناسبت کنگره شهدا انجام و پیش‌بینی شده و به همین منظور هماهنگی‌هایی درباره ساخت تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، ضبط مستند شفاهی خانواده شهدا و منسوبین و پادکست زندگینامه شهدا در دست اقدام است.

آدیگوزل‌زاده بیان کرد: جلسات استانی با مجموعه اعضای دست‌اندرکار این کنگره بزرگ در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری«سومین کنگره دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران» در روز دهم خرداد وجود دارد. بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به کتاب شده است.

وی تأکید کرد: پیش از این تولیداتی با محور شهدا شامل ابعاد مختلف زندگی و وصیت‌نامه‌های شهیدان تولید و در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده؛ البته با برگزاری این کنگره ۲۰ مستند از مجموعه ۷۰ شهید گرامی، تولید و آماده پخش است و به نحو ویژه‌تری تولیدات در حوزه شهدا استمرار می‌یابد.

 دبیر برگزاری کنگره شهدا گفت: همه ارکان و تولیدات کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران همانند دو دوره قبل با محور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام بوده و این یکی از دستاورد‌های بزرگ کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است. پیش از این نیز شورای سیاست‌گذاری و کمیته‌های این کنگره ازجمله کمیته مالی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، فناوری و فضای مجازی، روابط عمومی و تبلیغات، انتظامات و نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. همچنین به‌زودی اهم فعالیت‌های کمیته اجرایی اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است