Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@18:58:33 GMT

اسباب کشی نیمار به دلیل شکایت همسایه ها!

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۵۷۵۳

اسباب کشی نیمار به دلیل شکایت همسایه ها!

خبرگزاری میزان- نیمار ، فوق ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن مجبور شد تا از محل سکونت خود در منطقه بوژیوال نقل مکان کند. تصویر اسباب کشی نیمار به دلیل شکایت همسایه ها!

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،نیمار به دلیل سبک زندگی شلوغ خود مشهور است. منزل او همواره میزبان دوستان پرتعدادش است و میهمانی های متعددی نیز در آن برگزار می شود که اغلب باعث آزار و اذیت همسایه ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به همین دلیل چند بار منزل خود را در بارسلونا تغییر داده بود ولی این بار در پاریس، همسایه ها بودند که باعث نقل مکان او شدند.

در 4 ماه گذشته نیمار در منطقه آرام و بی سرو صداری 9 هزار نفری بوژیوال سکونت داشت. طرفداران تیم پاری سن ژرمن برای دیدن او به محل خانه مجللش در بوژیوال آمده وهمین مساله باعث شکایت همسایه ها شده بود. از سوی دیگر ، خود نیمار هم از صفوف طویل مردم بیرون عمارت که برای گرفتن عکس و امضا با وی تشکیل می شد به تنگ آمده و در نهایت شکایت همسایه ها و نیز مسائل امنیتی دست به دست هم داده و ستاره برزیلی ناگزیر شد تا منزلش را تخلیه کند.

 

 

 

منبع:ورزش سه

 

انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم

یکی از مهمترین اهدافی که در سیستان و بلوچستان آن را دنبال می‌کنیم؛ اتصال استان به آسیای میانه و چین است.

امنیت و اقتصاد کشور‌های همسایه از افغانستان و پاکستان امنیت و اقتصاد خود ماست چرا که در صورت بحران سرریز مشکلات کشور‌های همسایه متوجه ما نیز خواهد شد.

صنایع مولد و کم آب از جمله مینی پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی باید در مناطق آزاد شکل بگیرد چراکه این امر علاوه بر پویایی اقتصاد موجب افزایش تجارت نیز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ️باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • ملاقات سرخیو بوستکس و نیمار در جریان برگزاری دیدار بسکتبال در میامی / فیلم
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • نیمار از هلیکوپتر بتمن محروم شد!
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • وصیت نامه کودک غزه ای: اسباب بازی هایم را به دوستانم بدهید