Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@11:38:15 GMT

تلاش برای بازگشایی مدارس کرمانشاه از روز دوشنبه

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۵۹۵۰

تلاش برای بازگشایی مدارس کرمانشاه از روز دوشنبه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تلاش می‌کنیم که با 2 و یا حتی 3 شیفته کردن مدارسی که آسیب ندیده‌اند از روز دوشنبه مدارس استان را بازگشایی کنیم.

خبرگزاری فارس: سلیمان محبی مدیر کل آموزش و پرورش در برنامه پرسشگر با بیان اینکه 78 مدرسه در مناطق زلزله زده این استان به گونه‌ای تخریب شده که دیگر قابل استفاده نیست، اظهار داشت: به دنبال این هستیم که با 2 و یا حتی 3 شیفته کردن مدارسی که آسیب ندیده‌اند از روز دوشنبه مدارس استان را بازگشایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش داریم در اولین فرصت در سطح روستاها در کانکس کلاس‌ها را برگزار کنیم تا با بازگشایی مدارس شور و زندگی به این استان بازگردد.

محبی اضافه کرد: فرهنگیان با تخصص مشاوره و روانشناسی در مناطق حضور پیدا کرده تا دانش‌آموزان را از نظر روانی برای حضور در مدرسه و بازیابی روانی آماده کنند و از استان‌های دیگر هم فرهنگیان برای این کار اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: 23 دانش‌آموز و 4 فرهنگی در زلزله اخیر جان خود را از دست داده‌اند و خوشبختانه 1100 دانش‌آموز و فرهنگی مصدوم بهبود یافته‌اند.

وی تصریح کرد: آمار کتاب‌های درسی که احتمالا از بین رفته‌اند احصا شده و برای ارسال آن هماهنگی لازم صورت گرفته است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی افزود: با توجه احداث ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

وی گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084845

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد