Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، این مستند عزاداری آئینی مردم روستای حصار خروان را در روز ۲۸ صفر به تصویر می‌کشد که نقطه عطفی در عزاداری این منطقه محسوب می‌شود.

اکبری افزود: عزاداری مردم روستای حصار خروان ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که از جلوه‌ی رسانه‌ای ویژه‌ای هم برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در روز ۲۸ صفر مردم روستای حصار خروان از توابع شهرستان البرز با تجمع در آستان مقدس امامزاده احمد و امامزاده محمود از نوادگان حضرت امام موسی کاظم علیهم السلام گردهمایی یک هزار نفری ترتیب می‌دهند که دراین گردهمایی خیران و سخاوتمندان نذورات خود و نذورات مردمی را تجمیع و حدود یک هزار قرص نان سنتی «شیرمال» و شیر بین عزاداران توزیع می‌کنند.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: با توجه به شور و شکوه عزاداری مردم حصار خروان امسال مردم روستا‌های انجیلاق و کوندج هم به آنان پیوستند که این امر موجب شکوه مضاعف تجمع عزاداران ۲۸ صفر دراین روستا شد.

اکبری افزود: صداوسیمای مرکز قزوین هم بمنظور انعکاس مطلوب و شایسته‌ی عزاداری مردم حصارخروان در روز ۲۸ صفر از حداکثر ظرفیت‌های خود بهره برد که استفاده از تصویر هوایی بوسیله‌ی «هلی کم» و «کرین» و همچنین انعکاس جلوه‌های ویژه بخش‌هایی این ظرفیت‌ها بود.

وی گفت: مستند تلویزیونی «با کریمان» به تهیه کنندگی عباس تورج فرد به مدت ۲۳ دقیقه در سیمای مرکز قزوین تولید و پخش شد که در ارزیابی استانی امتیاز بسیار خوب دریافت کرد.

انتهای پیام/

پخش مستند تلویزیونی «باکریمان» در سیمای مرکز قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ گروه خبر از تحریریه، امروز به روستای فوشه شهرستان فومن رفتند و گلایه مردم این منطقه را در خصوص جاده نامناسب و پُر از دست انداز این روستا شنیدند.

آسیب به خودرو‌ها، رفت و آمد پر زحمت مردم و مشکل برای انتقال محصولات روستاییان تنها بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی مردم روستای فوشه بود.

دیگر خبرها

  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد