Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@14:39:28 GMT

ترافیک سنگین در ورودی های مشهد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۶۴۵۹

خرداد:رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترافیک خورویی در جاده های ورودی به کلانشهر مشهد هم اینک متراکم و پرحجم است.
به گزارش خرداد ،سرهنگ هادی امیدوار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در رینگ 30 کیلومتری ورودی های مشهد هم اینک ترافیک زائران پیاده رضوی پرحجم است . وی همچنین از مصدومیت 2 زائر پیاده در پی سانحه رانندگی خبر و ادامه داد: دیشب یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر 20 جاده مشهد - فریمان با زائران پیاده برخورد و 2 زائر را مصدوم و روانه بیمارستان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پلیس راه خراسان رضوی به اجرای طرحهای ترافیکی در جاده های استان برای حفظ ایمنی زائران پیاده نیز اشاره و بیان کرد: با همکاری اورژانس، پلیس راه، هلال احمر و سایر دستگاههای مرتبط پوشش و ایمن سازی مسیر حرکت زائران پیاده در دست اجرا است تا این افراد بدون مشکل و به سلامت مسیر را طی کنند. پارسال در دهه پایانی ماه صفر 299 هزار زائر پیاده از اقصی نقاط کشور وارد مشهد شده بودند. پیش بینی می شود این تعداد امسال به 330 هزار نفر برسد. خراسان رضوی 20 هزار و 483 کیلومتر جاده دارد که 6 هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر روستایی است. 
برچسب ها: ترافیک سنگین ، مشهد ، پلیس راه خراسان رضوی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس ها

جی پلاس؛ معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با اشاره به انتشار تصاویر کشف و ضبط گوشت خر از یک خودرو در محور نیشابور به مشهد گفت: این تصاویر مربوط به روزها و هفته های اخیر نیست و با متخلفان برخورد شده است.

محمود قربانزاده در گفت و گو با  فارس در مشهد اظهار کرد: طی روزهای گذشته تصاویری ‌از کشف و ضبط گوشت خر از یک خودرو در محور نیشابور به مشهد در فضای مجازی منتشر شده است که لاشه کامل تعدادی از این حیوان در حال حمل به مشهد است.

وی با اشاره به انتشار این تصاویر در فضای مجازی گفت: این خبر مربوط به چندماه گذشته است که با متخلفان برخورد قانونی انجام شده و در روزها و هفته های اخیر چنین محموله ای کشف و ضبط نشده است.

 

 

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی با اشاره به تعطیلات نوروز و حضور زائران در مشهد گفت: بازرسان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی به صورت روزانه از محل های عرضه و پخت گوشت نظارت می کنند و پلمب چند واحد صنفی به دلیل عرضه گوشت حیوانات تک سمی در مشهد، نتیجه تشدید نظارت ها در هفته های اخیر بوده و جای نگرانی نیست.

دیگر خبرها

  • کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس ها
  • ترافیک در جاده چالوس و آزاد راه تهران شمال سنگین است
  • تردد خودروها در ورودی های خراسان رضوی هشت درصد کاهش یافت
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز
  • ترافیک این جاده سنگین است
  • ترافیک سنگین در جاده‌های البرز