Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@21:36:16 GMT

اعلام برنامه‌های مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۷۰۷۲

خرداد:مراسم قرعه کشی جام جهانی روسیه روز 10 آذر و در کاخ کرملین برگزار خواهد شد.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه پس از مشخص شدن 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها، جمعه، 10 آذرماه در کاخ کرملین برگزار خواهد شد تا تیم‌ها در هشت گروه چهار تیمی حریفان خود را بشناسند.
* این مراسم از ساعت 16 به وقت مسکو (16:30 به وقت تهران) با مراسم فرش قرمز آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* میهمانان دعوت شده به مراسم و نمایندگان 32 تیم صعود کننده با عبور از روی فرش قرمز، وارد سالن خواهند شد.
* مراسم قرعه‌کشی به صورت رسمی به وقت محلی از ساعت 18 آغاز می‌شود و یک ساعت به طول می‌انجامد.
* پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی، مربیان تیم‌ها و میهمانان ویژه مراسم در میکسدزون (محل مصاحبه) حاضر می‌شوند و سپس مراسم پذیرایی از حاضران در قرعه‌کشی انجام خواهد شد.
* گری لینه‌کر مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس و ماریا کوماندنایا، مجری مشهور روسی مجریان مراسم قرعه‌کشی خواهند بود.
* آلمان در دوره قبلی جام جهانی قهرمانی را به خود اختصاص داد. قرار است میرسلاو کلوزه، کاپیتان پیشین تیم ملی آلمان هم جام قهرمانی را به مراسم بیاورد.
* کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان در ایران مراسم حضور خواهد داشت.
* مهدی مهدوی‌کیا نیز میهمان ویژه فیفاست که به این مراسم دعوت شده است. برچسب ها: تیم ملی ایران ، فیفا ، کارلوس کی روش ، سردار آزمون ، تیم ملی ژاپن ، تیم ملی عربستان‌ ، تیم ملی آرژانتین ، تیم ملی برزیل ، تیم ملی کره جنوبی ، تیم ملی روسیه ، کاخ کرملین ، قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی 2018 ، مجریان قرعه کشی جام جهانی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود