Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@23:32:01 GMT

تمدید کنسرت موسیقی آلمانی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۷۱۷۲

تمدید کنسرت موسیقی آلمانی در تهران

رکنا: کنسرت گروه آلمانی شیلر به هنرمندی کریستوفر ون دیلن و تعدادی دیگر از هنرمندان خارجی سه شب دیگر تمدید شد.

بلیت‌فروشی کنسرت گروه موسیقی«شیلر» با حضور کریستوفر ون دیلن اواخر هفته گذشته آغاز و تمامی بلیت‌های این اجرا به پایان رسید و دست‌اندرکاران این اجرای زنده به دلیل استقبال مخاطبان کنسرت شیلر را برای سه شب در روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ آذر ماه تمدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای گروه شیلر قرار است در کنسرت ایران، منتخبی از آثار برترشان را به‌صورت اینسترومنتال (بی‌کلام) به اجرا دربیاورند.

کریستوفر ون دیلن سرپرست گروه موسیقی شیلر، با اعلام برگزاری کنسرت ایران در سایت و صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام، حضورش در ایران برای برگزاری تور کنسرت را تایید کرد که همین امر موجب استقبال مخاطبان ایرانی شد.

کنسرت گروه آلمانی شیلر ساعت ۲۱:۳۰ روزهای ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ آذرماه سال جاری در تالار وزارت کشور به تهیه‌کنندگی سامانه «ریتم نو» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت کنسرت در روزهای۲۲، ۲۳ و ۲۴ می‌توانند از امروز (۲۷ آبان ماه) ساعت ۱۱ صبح به سامانه فروش بلیت این کنسرت مراجعه کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳

پیام عزیزی (خواننده موسیقی عرفانی) به همراه گروه «هزار دف»، گروه «نوای رحمت» و گروه «شاهو دالاهو» در دومین دوره جشنواره موسیقی کهنِ کردستان در روستای پالنگانِ استان کردستان کنسرت برگزار می‌کند.

به گزارش «زی‌سان» به نقل از ایسنا، پیام عزیزی (خواننده موسیقی عرفانی) در دومین دوره جشنواره موسیقی کهنِ کردستان، در روز جمعه (۳۱ فروردین‌ماه جاری) در سه بخش جداگانه روی صحنه می‌رود و در این کنسرت‌های بزرگ، تعدادی از قطعات و آهنگ‌های ماندگار خود را به زبان‌های کُردی سورانی، فارسی، عربی، ترکی و کُردی هورامی از جمله «یا رسول‌الله (ص) یا شاهی مدینه»، «الله مدد»، «یار می‌گوید الله»، «گیانه به‌سیه‌تی»، «یا رسول الله نظری فرما»، «ئه‌ی خودا له‌م ئاگر بارانه» «یار می‌گوید الله»، «یا رسول‌الله ده‌خیل»، «لبیک»، «طلع البدر علینا»، «ئه‌ی گول گیانم گول»، «مدد مدد»، «مسلمانان»، «یارم چه‌نده جوانه»، «جانی، جانی»، «مه‌گری، مه‌گری»، «ئاگر که‌تییه دلی من»، «همه جا بروم»، «ساقی وه‌ره» و ... و همچنین چند آهنگ جدید کُردی را اجرا می‌کند.

 در دومین دوره جشنواره «هزار دف» کردستان، اسماعیل حمیدی با اجرای آوا‌های اهورایی سیاچمانه، نیما شفیعی و همچنین هنرمندان استان کردستان و دیگر هنرمندان استان‌های مختلف کشور به روی صحنه می‌روند.

دومین دوره جشنواره موسیقی کهنِ کردستان «هزار دف» با اجرای گروه‌های دف‌نوازی از شهر‌های مختلف کشور و با حمایت ستاد برگزاری مراسم هزار دفِ پالنگان ـ شهرستان کامیاران در استان کردستان برگزار می‌شود.

آیین هزار دف، یکی از زیباترین آداب و رسوم روستای تاریخی و گردشگری پالنگانِ کامیاران است که هر ساله با حضور گردشگرانی از داخل و خارج از کشور در استان کردستان برگزار می‌شود. منظره تاریخی روستا و بافت پلکانی آن، «پالنگان» را به یکی از مقاصد گردشگری میراث جهانی هورامان تبدیل کرده است.

در ادامه تصاویر مراسم هزار دف استان کردستان را می‌بینید. 

tags # کردستان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • تاثیرات گوش دادن به موسیقی شاد بر روح و روان انسان
  • هجوم هواداران بدون بلیت به کنسرت معین در شهر وان (فیلم)