Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم فرماندار شهرستان بیله‌سوار در جریان بازدید استاندار از روند عملیات اجرایی طرح شبکه زهکشی ناحیه یک اراضی کشاورزی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با اجرای زهکشی زیرزمینی اراضی زهداری که به دلیل زهداردار بودن غیرقابل کشت بوده، این اراضی احیاء شده و قابل کشت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: براساس قرارداد 3400 هکتار از اراضی زهدار شهرستان با اعتبار 77 میلیارد ریال زهکشی خواهد شد و این طرح از سال 94 آغاز شده که در حال حاضر یک هزار و 900 هکتار از اراضی زهدار شهرستان بیله‌سوار با هزینه 45 میلیارد و 500 میلیون ریال زهکشی شده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار افزود: حوزه اجرای شبکه زهکشی ناحیه یک شهرستان بیله سوار شامل روستاهای قره باغلو ،علیخان کندی، گوردیگل ،بابک و بخشی از اراضی شهرستان بیله سوار می‌باشد و با زهدار شدن این اراضی محصولات گندم، جو، سویا و دانه‌های روغنی در این مناطق کشت می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

اجرای زهکشی زیرزمینی در اراضی زهدار غیر قابل کشت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۱۱هزار و ۱۱۷هکتار از اراضی کشاورزی قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان با حضور محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، غلامحسینی مدیر کل ثبت اسناد و املاک، قاسم زاده مدیر کل منابع طبیعی، عبدی جانشین و مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی، ارجمندی نماینده اقتصاد و دارایی، رحماندوست مدیر امور اراضی و روسای ادارات امور اراضی و نمایندگان دستگاه های اجرایی آغاز به کار کرد.

در این کمیسیون پلاک های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898717

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • رفع تداخل ۱۱هزار و ۱۱۷هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای قانون حدنگار در اراضی کشاورزی استان
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور