Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@21:58:37 GMT

جریمه سنگین برای دومین زن ثرتمند جهان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۷۲۹۰

به گزارش پارس نیوز،

دومین زن جوان میلیاردر جهان و ثروتمندترین زن نروژ توسط پلیس این کشور به دلیل رانندگی حین مستی با جریمه 23 هزار پوندی مواجه شد.

بر اساس گزارش telegraph ، «کاترینا آندرسن»(Katharina Andresen) که بنابر ادعای نشریه «فوربس»( Forbes )، با ثروت 1.23 میلیارد دلار ثروتمندترین زن نروژ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، جریمه رانندگی در نروژ بر اساس میزان درآمد فرد خاطی محاسبه می‌شود و دادگاه شهر اسلو می‌توانست بر اساس میزان دارایی‌های «کاترینا» او را 40 میلیون کرون (پوند 3.7 میلیون) جریمه کند.

اما به این دلیل که وی در حال حاضر درآمد ثابتی ندارد و سرمایه‌ او به صورت سهام سرمایه گذاری شده است میزان جریمه او کمتر برآورد شد.

با این حال دادگاه جریمه‌ او را بر اساس تخمینی که از میزان ثروت کاترینا زده شد وضع کرد.

دادگاه همچنین «آندرسن» را به مدت 13 ماه از رانندگی منع کرد.

پدر «آندرسن» در سال 2007، 42 درصد از سهام خود را در شرکت سرمایه گذاری متعلق به خانواده به نام دخترش کرد و به این ترتیب «کاترینا» دومین زن جوان میلیاردر جهان نام گرفت.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)

میزان نوشت: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به امیر تتلو به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نخستین جلسه دادگاه «تتلو» برگزار شد پست اینستاگرامی مادر امیر تتلو بعد از دیدار با پسرش ؛ مبارکه مبارکه ... (عکس) پست اینستاگرامی عجیب مادر امیر تتلو ؛ شکر که درهای به ظاهر ناگشودنی بر روی تتلو گشوده شد (عکس)

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟ (+عکس)
  • امیر تتلو در دومین دادگاه ؛ ریش و مو اصلاح شده (عکس)
  • (تصاویر) دومین دادگاه امیر تتلو؛ تتلو به تنظیمات قبلی برگشت!
  • تصاویر جدید از دومین دادگاه تتلو + تصاویر
  • گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید