Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@21:49:56 GMT

آمادگی اعزام 150 دانشجوی جهادی به مناطق زلزله‌زده

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۷۳۴۷

شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران از اعلام آمادگی ده گروه جهادی برای اعزام به مناطق زلزله زده غرب کشور خبر داد.وی افزود: بیش از 150 نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه های مازندران برای حضور در مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کردند.نوری تصریح کرد: برنامه ریزی لازم برای اعزام این تعداد از دانشجویان جهادی صورت گرفته که در قالب گروه‌های 15 نفره و به مدت ده روز کاری برای فعالیت پاکسازی، مرمت و ساخت اماکن آسیب دیده اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا کنون یک گروه بهداشتی درمانی توسط بسیج دانشجویی مازندران به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شده است که به صورت ده روز متوالی در این مناطق خدمت رسانی خواهند کرد.مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با تاکید بر کمک به آسیبدیدگان زلزله اخیر، اظهار کرد: از هر گونه خدمت و کمک به مردم زجرکشیده این منطقه دریغ می‌کینم و تمامی امکانات مورد نیاز را بسیج کرده‌ایم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی

 قاسم جهان‌دیده   بیان کرد: باتوجه‌به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب و تندبادهای احتمالی شهرستان سراوان یکی از مناطقی است که تحت‌تأثیر از سامانه بارشی قرار دارد.

وی افزود: پیرو آمادگی که باید نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر در زمان حوادث داشته باشند، تیم‌هایی در نقاط مختلف در شهرستان سراوان بزرگ به‌ویژه در گلشن مستقر شده‌اند و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان نیز به شهرستان گلشن اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سراوان ادامه داد: اعزام نیرو امدادگر به بخش بم پشت باتوجه‌به بعد مسافت زیادی که با شهرستان سراوان دارد و باتوجه‌به شرایط خاص این منطقه احتمال مسدودشدن محورهای مواصلاتی وجود داشت و اعزام تیم به این منطقه احساس می‌شود که صورت گرفت.

جهان‌دیده اضافه کرد: در شهرستان سیب و سوران نیز به همین شکل تیم‌هایی در بخش هیدوچ، پسکوه و سیب و سوران مستقر شده‌اند.

وی تصریح کرد: در انبار پشتیبانی در بخش بم پشت اقلام زیستی و امدادی وجود دارد و در شهرستان گلشن تیم های امدادی و اقلام موردنیاز مردم در زمان حوادث از جمله سیلاب به‌اندازه کافی دپو شده و همچنین انبار معین در شهرستان سراوان اقلام لازم به‌اندازه کافی وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار