Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:24:45 GMT

هشت کشته و مجروح در سوانح رانندگی همدان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۷۴۷۹

هشت کشته و مجروح در سوانح رانندگی همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به سوانح رانندگی همدان گفت:سانحه نخست در جاده قهاوند - کمیجان - اراک رخ داد که 2 دستگاه پراید به صورت رخ به رخ برخورد کردند.

وی اضافه کرد: راننده خواب آلود پراید از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با خودرویی که از مسیر مقابل در حال تردد بود برخورد می کند و در این سانحه جاده ای یک تن فوت و سه نفر مجروح می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: ساعت 2 بامداد امروزیک دستگاه خودروی سواری پیکان در جاده نهاوند - فیروزان در حال تردد بود که زن 28 ساله در حال عبور از عرض جاده را زیر می گیرد.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: سانحه سوم در جاده روستایی رزن و در محدوده دمق - خدابنده رخ می دهد.

سرهنگ عزیزی افزود: راننده تاکسی سمند با عجله و سرعت بالا یک جاده روستایی را طی می کرد که هنگام رسیدن به پیچ ، به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه از جاده اصلی منحرف می شود و به تیربرق حاشیه جاده برخورد می کند و در این سانحه راننده در دم جان می بازد.

انتهای پیام/ص.ف

تصادف مرگ بار در جاده نهاوند-فیروزان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس پلیس راه استان گفت: ماموران پلیس راه یاسوج-اصفهان حین گشت زنی هدفمند، یک دستگاه خودرو پژو پارس را به علت تخلفات رانندگی (اقدام به انجام حرکات مخاطره آمیز و برهم زدن نظم جاده) و دارا بودن خلافی بالا توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.  
سرهنگ حسن دانایار افزود: پس از استعلام از سیستم تخلفات راهور، مشخص شد این خودرو شکایت قضایی و بیش از ۵۰ میلیون تومان تخلف رانندگی پرداخت نشده دارد که بلافاصله برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، توقیف و برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.  
وی به رانندگان دارای خلافی بالا توصیه کرد هرچه سریعتر نسبت به پرداخت مبلغ خلافی خودروی خود اقدام کنند و تاکید کرد: طرح ویژه برخورد با رانندگان متخلف به صورت محسوس و نامحسوس در دستور کار پلیس راه استان قرار دارد.
سرهنگ دانایار معضل خودرو‌های شوتی کماکان یکی از دغدغه‌های اصلی پلیس راه استان بوده چرا که درصد بالایی از تصادفات و تخلفات جاده‌های استان مربوط به این نوع خودرو‌ها بوده و همچنین این خودرو‌ها با دستکاری پلاک و مخدوش نمودن آن مشکلاتی را نیز برای سایر شهروندان به وجود می‌آورند.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • سوانح جاده‌ای خراسان رضوی یک کشته و ۱۲ مصدوم برجا گذاشت
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز