Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان در بین سرمربیان تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی ۲۰۱۸ دستمزدی بیشتر از دیدیه دشان، خولن لوپتگی و اسکار تابارس دریافت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با مشخص شدن چهره 32 تیم راه‌یافته به جام جهانی 2018 روسیه، سایت «نارود» کرواسی اقدام به بررسی میزان دستمزد دریافتی سرمربیان تیم‌های راه‌یافته به جام بیست‌ویکم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، زلاتکو دالیچ که تنها در دو بازی رفت و برگشت پلی‌آف اروپایی هدایت کرواسی را برعهده داشت و موفق شد این تیم را به جام جهانی 2018 برساند، جزو سرمربیانی با پایین‌ترین دستمزد در جام جهانی پیش‌رو خواهد بود. فدراسیون فوتبال کرواسی که قرارداد دالیچ را تا مسابقات یورو 2020 تمدید کرده، ماهیانه به این مربی کروات 40 هزار یورو می‌پردازد که دستمزد سالیانه وی با این احتساب 480 هزار یورو می‌شود. با این وجود هیمیر هالگریمسون سرمربی ایسلند و آدام ناوالکا سرمربی لهستان حتی از دالیچ کمتر دستمزد می‌گیرند و سالیانه تنها 250 هزار یورو به حساب‌شان واریز می‌شود.

خولن لوپتگی سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا هم کارش را تنها با 250 هزار یورو در سال (باشگاه پورتو نیز همزمان رقم 1.1 میلیون یورو به وی بابت غرامت اخراجش تا پایان فصل 17-2016 پرداخت کرد) آغاز کرد و اکنون دستمزدی در حدود 1.5 میلیون یورو در سال از فدراسیون فوتبال اسپانیا دریافت می‌کند، این در حالی است که استانیسلاو چرچسوف سرمربی روسیه 2.6 میلیون یورو در سال، فرناندس سانتوس سرمربی پرتغال 2.5 میلیون یورو در سال و دیدیه دشان نیز 1.5 میلیون یورو در سال دستمزد دریافت می‌کند.

گرث ساوت‌گیت سرمربی سه‌شیر هم در 17 سال اخیر پایین‌ترین دستمزد را در بین سرمربیان تیم ملی انگلیس داشته است. او در این تیم 2.1 میلیون یورو در سال دستمزد دریافت می‌کند. تیته سرمربی برزیل در حال حاضر 2.8 میلیون یورو در سال دستمزد می‌گیرد، این در حالی است که خورخه سامپائولی سرمربی آرژانتین 2.1 میلیون یورو در سال دریافت می‌کند. در کنار این‌ها خوسه پکرمان سرمربی کلمبیا 2.5 میلیون یورو در سال، ریکاردو گارکا سرمربی پرو و اسکار تابارس سرمربی اروگوئه نیز هر کدام یک میلیون یورو در سال دستمزد دریافت می‌کنند.

شین تائه یونگ سرمربی کره جنوبی تنها 385 هزار یورو در سال دستمزد دریافت می‌کند، این در حالی است که وحید حلیل‌هودزیچ با دستمزد سالانه 2 میلیون یورو هدایت ژاپن را عهده‌دار است و کارلوس کی‌روش در ازای دریافت 1.7 میلیون یورو در سال روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته است.

بر اساس این گزارش بدترین تیم راه یافته به جام جهانی یعنی عربستان، با پرداخت 3 میلیون یورو در سال بیشترین دستمزد دریافتی را در به ادگاردو بائوسا، سرمربی آرژانتینی‌ خود می‌دهد.

همچنین گرنوت روهر سرمربی نیجریه 500 هزار یورو در سال، هرو رنارد سرمربی مراکش 720 هزار یوور در سال و نبیل معلول سرمربی تونس نیز 400 هزار یورو در سال دستمزد دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,27,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است

اظهارات سرمربی هلندی شیاطین سرخ آن هم پس از تساوی خانگی مقابل تیمی در حال سقوط، نمی‌تواند واکنش‌های مطلوبی را به همراه داشته باشد. 

اریک تن هاخ پس از تساوی ۱-۱ منچستریونایتد مقابل برنلی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد، در ادعایی قابل توجه، فوتبال تیمش را از «پویاترین و سرگرم کننده‌ترین» های لیگ برتر معرفی کرد.

طرفداری | منچستریونایتد در ادامه نتایج ضعیف خود، نتوانست تیم رده نوزدهمی برنلی را هم شکست بدهد. تن هاخ در مصاحبه پس از بازی به اسکای گفت:

ما خودمان را در موقعیت پیروزی قرار دادیم و بر بخش زیادی از بازی حاکم بودیم. فقط در اواخر نیمه اول بود که چند موقعیت به حریف دادیم، اما بقیه بازی برای ما بود. ما در موقعیت پیروزی بودیم و آن را از دست دادیم. این نتیجه هم حاصل بدشانسی ماست و هم ضعف روحی. در هفته‌های اخیر از داوری هم ضربه خورده‌ایم. 

او در مورد پنالتی‌ای که شبیه به پنالتی اعلام نشده‌ بازی با وولورهمپتون در ابتدای فصل بود، گفت:

متوجه این شباهت هستم. پنالتی بود. اما در محوطه جریمه حریف حداقل سه پنالتی دیدم. قضاوت داوران واقعا ناپایدار است. اگر پنالتی هفته گذشته روی آرون ون بیساکا درست بود، چرا امروز نگرفتند؟ حداقل یک خطای پنالتی هم روی گارناچو اتفاق افتاد.

در مورد احتمال بیشتر صعود به لیگ اروپا:

این واقعیت است. با این همه عقب‌ماندگی، رسیدن به «چهارمی» کار آسانی نیست. ما باید برنده می‌شدیم. در چند هفته گذشته به موقعیت‌های برد رسیدیم و بعد آن را از دست دادیم. فاصله در این مرحله از فصل خیلی زیاد است.

در مورد از دست دادن موقعیت‌ها:

هر تیمی موقعیت از دست می‌دهد. اما وقتی به ما مربوط می‌شود عجیب است. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. ما در حال حاضر یکی از پویاترین و جذاب‌ترین تیم‌های لیگ هستیم. با خوب فوتبال بازی کردن، موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم. از دست دادن کنترل بازی غیرضروری بود. ما این را در بین دو نیمه اصلاح کردیم و نیمه دوم خیلی بهتر بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند