Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیون تاکید کرده که تاتنهام نمی تواند تا ابد دل به موفقیت در آینده ببندد و باید از همین حالا موفقیت را به نمایش بگذارد.

طرفداری- مارتین کیون، مدافع پیشین آرسنال معتقد است که تاتنهام با وجود در اختیار داشتن تیمی مستعد، برای حفظ استخوان بندی خود نیاز به فتح عناوین دارد. وی همچنین تداوم روند رو به رشد این تیم را، به سان زنگ خطری برای توپچی های لندن قلمداد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیون در ستون اختصاصی خود برای دیلی میل نوشته است:

می دانم که عضویت در تیمی مستعد که فرصت قهرمانی در عناوین را از دست می دهد، چه حس و حالی دارد. در این صورت برای حفظ بهترین بازیکنان تان به مشکل بر می خورید. نیکولاس آنلکا، مارک اوورمارس و امانوئل پتی اعضای کلیدی دو گانه ما در سال 1998 بودند ولی طی دو سال، از تیم جدا شدند. پس از این که شاهد سه گانه منچستریونایتد در سال 1999 بودیم، آنلکا راهی رئال مادرید شد. سال بعد و پس از باخت در فینال جام یوفا و روی ضربه های پنالتی، اوورمارس و پتی نیز از آرسنال جدا شدند. حالا هری کین و دله آلی به همان میزان برای تاتنهام ارزشمند هستند و اگر مائوریسیو پوچتینو شروع به فتح عناوین نکند، در خطر از دست دادن مهره های خود به شکلی مشابه قرار می گیرد.

اگر روند پیشرفت اسپرز در سالیان آتی ادامه دار باشد، زنگ خطر برای آرسنال به صدا در می آید. با وجود این که در حال حاضر رقبای تاتنهام از این تیم ستایش می کنند، کسی نسبت به ویترین افتخارات این تیم حسادت نمی کند. با وجود همه این ستایش ها، اسپرز هنوز در انتظار کسب عنوانی مهم با پوچتینو است. پس از جدایی آنلکا، اوورمارس و پتی، ما توانستیم خود را بازیابی کرده و در سال 2002 به دوگانه برسیم ولی هیچ تضمینی به این نیست که پوچتینو هم بتواند چنین کاری انجام دهد.

اگر بازی روز شنبه در وایت هارت لین یا ومبلی برگزار می شد، تاتنهام مدعی نخست کسب پیروزی بود ولی آرسنال در خانه خودش، تیم دیگری است. آن ها در 12 بازی اخیر خانگی خود در لیگ برتر شکست نخورده اند و تنها تیم های شهر منچستر رکورد بهتری را از این حیث نسبت به آرسنال بر جای گذاشته اند. در گذشته طرفداران تاتنهام هنگامی که شاهد قهرمانی رقبای شان بودند، بسیار گزنده تر به شمار می رفتند. حالا این طرفداران آرسنال هستند که پر سر و صداتر خواهند بود زیرا حاکمیت شان بر حریف زا بین رفته است. آرسنال بی هیچ ترس و واهمه ای راهی این دیدار می شود. آن ها می دانند که این بازی در زمانی عالی برای احیای فصل شان از راه رسیده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی

سرهنگ کاووس حبیبی بیان داشت: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه ۲ نفر خود را از مامورین پلیس آگاهی معرفی و ادعای اعمال نفوذ در دستگاه قضایی و انتظامی را دارند و از این طریق از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات فنی هر دو کلاهبردار را شناسایی و آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمین تا کنون ۷ میلیارد ریال از ۱۲ شهروند کلاهبرداری کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد به سادگی فریب اینگونه افراد نخورده و قبل از انجام هرگونه اقدامی از هویت افراد اطمینان حاصل کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۹/ «دوراهی تسلیم و شکست»
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • شهروندان مراقب پیامک های جعلی باشند
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • حکم جلب شما صادر شد
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد