Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار "عباسعلی محمدیان"فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی اعلام خبر از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله تریاک را با یک دستگاه خودرو تریلر از استان هرمزگان به مقصد استان‌های مرکزی حمل کنند، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی و پیگیری مکرر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز یک دستگاه کامیون کمپرسی شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از آن ۱۰۴ کیلوگرم تریاک از جاساز قسمت جلوی کامیون کشف و راننده نیز دستگیر شد.   این مقام انتظامی بیان داشت: همزمان با انجام این ماموریت در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متوجه شدند شخصی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را از قاچاقچیان شرق کشور تحویل گرفته و در پوشش خانواده قصد انتقال و فروش آن به یکی از مشتریان خود در شهرستان کرج را دارد که بلافاصله دو اکیپ از ماموران عملیات ویژه این پلیس به محل‌های احتمالی تردد خودرو اعزام شدند.   رئیس پلیس استان البرز افزود: ماموران پس از کنترل خودرو‌های مظنون سرانجام در ساعت‌های پایانی شب، خودرو مورد نظر را شناسایی و در تعقیب و گریز نامحسوس با مسدود کردن جلو و عقب خودروی سوژه، سرنشینان خودرو که دو نفر زن و مرد بودند را دستگیر و پس از بازرسی، ۲۳ بسته تریاک به وزن ۱۸ کیلو و ۹۵۸ گرم که به صورت ماهرانه در باک ماشین جاساز شده بود را کشف کردند.   سردار محمدیان در پایان توضیح داد: در این دو ماموریت جمعا ۱۲۳ کیلوگرم تریاک کشف و سه قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.    منبع: پایگاه خبری پلیس

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد از طریق یک دستگاه کامیون حامل تره بار، محموله مواد مخدر را از یک استان جنوبی به قزوین منتقل کند، بنابراین بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروها، کامیون موصوف با بار خیار، پیاز و گوجه فرنگی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انتقال خودرو به یگان و در نتیجه بازرسی از آن، ۱۰۱ کیلو گرم تریاک در قالب ۱۱ بسته کشف و راننده دستگیر شد.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081428

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد