Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@09:01:26 GMT

اولین بازی ایران درجام جهانی با یکی از این چهارتیم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۰۱۷

اولین حریف تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی از بین چهار تیم حاضر در سید چهارم خواهد بود.
به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی فوتبال ایران با قرار گرفتن در سید سوم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه فرصت خوبی برای قرار گرفتن در گروهی مناسب دارد و البته اولین بازی نیز می‌تواند فرصتی مناسب برای شروعی خوب در این رقابت‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلام‌شده از سوی فیفا، تیم‌های سید سوم گروه‌های هشت‌گانه اولین بازی خود را با تیم‌های سید چهارم برگزار خواهند کرد. با توجه به اینکه ایران با تیم‌های آسیایی روبه‌رو نمی‌شود به این ترتیب یکی از تیم‌های نیجریه، مراکش، پاناما یا صربستان اولین حریف ایران در جام جهانی خواهند بود.
تیم‌های سید سوم دومین بازی خود را مقابل تیم‌های سید اول برگزار می‌کنند و آخرین بازی مرحله گروهی نیز با تیم سید دوم برگزار خواهد شد. مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 روسیه روز جمعه، 10 آذرماه مشخص خواهد شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

کد خبر 6088382 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل