Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا از وستی، در تازه‌ترین مورد یک جوان ۲۲ساله اوکراینی با خواهر مادربزرگ پیر خود ازدواج کرد تا به سربازی نرود.

پدر این جوان اوکراینی با دفاع از اقدام پسرش، آن را تصمیم شخصی دانسته و عنوان کرده که تمامی کارهای صورت گرفته قانونی بوده و ازدواج در دفاتر رسمی دولتی ثبت شده است.

با این حال اداره نظام وظیفه اوکراین از او به دادگاه شکایت کرده و خواستار بررسی امکان ازدواج با نسب‌های فامیلی و همچنین صحت این ازدواج است، هر چند وکلای اوکراینی معتقدند که ازدواج آنان کاملا قانونی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اداره نظام وظیفه اوکراین به این جوان هشدار داده که باید از همسر پیر خود حداقل به مدت پنج سال کامل نگهداری کند و وی در سلامت کامل و زنده باشد والا تا قبل از رسیدن به سن ۲۷ سالگی مجبور است که مجددا به خدمت سربازی برود!.

ادامه جنگ‌های داخلی در اوکراین که از سال ۲۰۱۵ میلادی تا کنون ادامه دارد، باعث نگرانی جوانان و خانواده‌های اوکراینی از فرستادن فرزندانشان به خدمت سربازی شده و ترجیح می دهد تا به هر صورت با ثبت ازدواجی پنج ساله مانع از رفتن آنان به میدان‌های جنگ شوند.

در قوانین اوکراین، ازدواج مانع از رفتن واجدین شرایط سربازی به دوره خدمت ضرورت نظام وظیفه می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073109 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • کشف بقایای زنان شکنجه شده به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • (ویدیو) مسن‌ترین مشمول سربازی به پادگان رفت