Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجریان مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص شدند و این باز نیز طبق روال معمول یک مجری زن، در زوج مجریان مراسم قرعه کشی حضور دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجریان مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ مشخص شدند و این باز نیز طبق روال معمول یک مجری زن، در زوج مجریان مراسم قرعه کشی حضور دارد.

چهار سال پیش و مراسم قرعه کشی جام جهانی در برزیل بدلیل پوشش نامناسب مجری زن آن برنامه و حذف بسیاری از تصاویر دریافتی توسط ناظران صداوسیما، جنجال بزرگی در رسانه های اجتماعی ایران شکل گرفت و چندده هزار نفر در فضای مجازی به صفحه مجری زن آن برنامه حمله و اقدام به فحاشی کردند!

حالا با گذشت چهارسال بار دیگر این نگرانی برای مردم علاقمند به فوتبال وجود دارد که باز هم بخاطر مشکل مشابه نتوانند یکی از جذاب ترین بخش های حضور در جام جهانی فوتبال برای هر کشوری را نتوانند تماشا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها دوست ندارند بخش های عمده ای از مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ را بخاطر پوشش اجراکننده زن از دست بدهند.

حالا هم ماریا کوماندنایا به عنوان مجری قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه معرفی شده که نگرانی هایی ایجاد کرده است هرچند هوای این هفته ها در روسیه به شدت سرد شده است و با دمای هوا در برزیل چهارسال گذشته کاملا متفاوت است.

به غیر از گری لینکر، ستاره پیشین دنیای فوتبال و تحلیلگر و مجری معروف برنامه‌های ورزشی، که اغلب فوتبال دوستان او را می شناسند، ماریا کوماندنایا مجری و گزارشگر روس در این برنامه روی سن می رود که پیش از این مستند سردار آزمون را در شهر کازان روسیه ساخته و تجربه گزارش و مصاحبه با ستاره گلزن تیم ملی فوتبال ایران را دارد.

ماریا کوماندنایا یکی از مجریان و گزارشگران ورزشی است که در روسیه هواداران بسیاری دارد و او را به خاطر مصاحبه‌های جنجالی و سوالات عجیبش می‌شناسند. او در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی اعم از FOX Sports, Match TV و Moscow FM مشغول به فعالیت حرفه‌ خبرنگاری و گزارشگری است.

لینکر هم در چند سال گذشته بابت برنامه جنجالی خود در چند شبکه ورزشی و یادداشت‌های انتقادی علیه ستارگان بزرگ فوتبال جهان، دوستان و دشمنان زیادی دارد و بسیاری بر این باورند که مجری خوبی برای این مراسم نخواهد بود.مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قراراست به تاریخ اول دسامبر در مسکو روسیه برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو | پشیمانی بعد از کتک خوردن؛ عذرخواهی علی هیبتی بعد از لگد زدن به مجری زن مبارزه MMA

زی‌سان: علی هیبتی، مبارز ایرانی MMA روسیه به دلیل لگد به باسن مجری زن، مادام‌العمر محروم شد سازمان هاردکور روسیه علی هیبتی مبارز ایرانی MMA را به دلیل لگدزدن به باسن یک مجری زن تابلوی رینگ، مادام العمر محروم کرد و قراردادش فسخ شد. این حادثه در جریان مبارزه با آرکادی اوسیپیان رخ داد.

به گزارش زی‌سان، هیبتی در راند اول، ناک اوت شد و باخت. پس از مسابقه، تماشاگران، هیبتی را مورد ضرب و شتم قرار دادند. او پس از مسابقه عذرخواهی هم کرد، اما روس‌ها برای همیشه مبارز ایرانی را از مسابقات محروم کردند. (بیشتر بخوانید)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بوکس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • ویدیو | پشیمانی بعد از کتک خوردن؛ عذرخواهی علی هیبتی بعد از لگد زدن به مجری زن مبارزه MMA