Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@06:27:09 GMT

سیمئونه: رئال بهترین تیم حال حاضر دنیاست

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۱۲۴

سرمربی اتلتیکومادرید نسبت به توانایی‌های تیمش در یک دربی دشوار مقابل قهرمان اروپا ایمان دارد.به گزارش بلاغ، دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید در آستانه اولین دربی مادرید در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ لالیگای اسپانیا از تلاش بازیکنانش ستایش کرد.
او در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: دربی در همه جای دنیا یک شکل و حساسیت خاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان مربیگری من در اتلتیکو، تمام دربی‌ها حساس و نزدیک بوده است. در حال حاضر رئال مادریدبهترین تیم دنیاست، اما زمانی بارسا این صفت را داشت. رئال در ۲ دوره متوالی فاتح لیگ قهرمانان شده و مدافع عنوان قهرمانی لالیگا هم محسوب می‌شود. این تیم پرستاره و جوان استاندارد‌های بالایی را به وجود آورده، اما رسیدن به آن‌ها غیرممکن نیست؛ بخصوص در شرایطی که ما با حمایت هواداران تا پای جان برای بردن دربی تلاش می‌کنیم. من به بازیکنانم ایمان دارم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی گاتزتا دلو اسپورت از گزینه‌های هدایت میلان

زلاتان ابراهیموویچ سرمربی بعدی میلان را انتخاب می کند

طرفداری | جولین لوپتگی و پائولو فونسکا گزینه‌های جدی تری برای میلان نسبت به کریستوف گالتیه و مارسلو گایاردو محسوب می شوند. 

پس از دنیله لونگو و فابریتزیو رومانو، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نیز تایید کرد استفانو پیولی فصل آینده روی نیمکت میلان نخواهد بود. روسونری بررسی‌ها را آغاز کرده و زلاتان ابراهیموویچ، دست راست کاردیناله (مالک باشگاه) تصمیم نهایی را در مورد سرمربی بعدی خواهد گرفت. 

در حال حاضر 4 مربی غیر ایتالیایی به نام های جولین لوپتگی، پائولو فونسکا، کریستوف گالتیه و مارسلو گایاردو گزینه های اصلی هدایت میلان به شمار می روند. فونسکا و لوپتگی در حال حاضر محبوبیت بیشتری نسبت به دو گزینه دیگر دارند اما ممنکن است در هفته های آتی گزینه های دیگری نیز به این لیست اضافه شوند.

یک باشگاه لیگ برتری با لوپتگی تماس گرفته و پیشنهاد مهمی به او ارائه داده اما ظاهرا این مربی اسپانیایی که در حال حاضر هدایت تیمی را برعهده ندارد، منتظر اولویت خود یعنی میلان است. قرارداد فونسکا با لیل نیز در پایان فصل خاتمه می یابد و او به دلیل تجربه حضور در سری آ جزء گزینه‌های جدی‌تر میلان به حساب می آید. گالتیه، سرمربی فعلی الدحیل با لیل و پی اس جی قهرمان لیگ1 شده و تجربیات خوبی دارد درحالی که گایاردو، سرمربی کنونی الاتحاد عربستان نیز به دلیل موفقیت هایش در آمریکای جنوبی مورد توجه قرار گرفته است.

طرفداران دیاوُلو ترجیح می دهند آنتونیو کونته را روی نیمکت تیم محبوبشان ببینند اما سرمربی سابق تیم های چلسی، تاتنهام، یوونتوس و اینتر گزینه جدی روسونری به حساب نمی آید. 

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • بارسلونا گل نامرئی زد؛ رئال مادرید، قهرمان روی کاغذ!
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • ژول کونده: وینیسیوس جونیور بدون شک یکی از بهترین وینگرهای دنیاست
  • سیمئونه: اتلتیکو را از این وضعیت خارج می‌کنیم
  • رونمایی گاتزتا دلو اسپورت از گزینه‌های هدایت میلان