Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کادر پزشکی تیم ملی بعد از بررسی نهایی وضعیت دست محمدرضا خانزاده در مورد حضور یا عدم حضور او در بازی پرسپولیس و پدیده خراسان تصمیم‌گیری خواهند کرد.

ایران آنلاین /خانزاده بیش از 4 هفته است که دستش را گچ گرفته و به این خاطر هم نتوانست در اردوی اخیر تیم ملی حاضر شود اما با این وجود با حضور در ایفمارک پزشکان تیم ملی را در جریان وضعیت خود قرار می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر کادر پزشکی تیم پدیده، خانزاده مشکلی برای بازگشت به میادین ندارد اما پزشک تیم ملی هم باید عکس مربوط به دست خانزاده را ببیند تا نظر نهایی را در مورد حضور او در بازی با پرسپولیس اعلام کند.

دیدار پرسپولیس و پدیده خراسان ساعت 17:30 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. / اسکانیوز

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!

به گزارش ورزش سه ابوالفضل بابایی مهاجم بیست ساله سابق  فجر سپاسی و بادران در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست. 
در واقع او و عیسی آل کثیر در خط حمله پرسپولیس جایگزین نبیل باهویی و شهاب زاهدی شدند اما از نظر هواداران این خط حمله هنوز چیزی کم دارد.  

با توجه به سیستم مد نظر اوسمار لوس ویرا، پرسپولیس با یک مهاجم نوک در مسابقاتش به میدان می رود که طی بازی های اخیر عيسی آل کثیر بازیکن اصلی پست 9 بوده و دقایق ناچیزی به ابوالفضل بابایی با شماره 18 رسیده است. 

با این وجود همچنان زمزمه هایی درباره جذب مهاجم نوک خارجی در پرسپولیس مطرح است که اگر اینگونه شود همین دقایق کوتاه هم به او نخواهد رسید. 
با این حساب تصمیم اوسمار درباره مهاجم خارجی برای این بازیکن پرسپولیس بیشتر از هر بازیکن دیگری اهمیت دارد. 

پرسپولیس 9 بازی لیگ برتری و نهایتا 4 بازی در جام حذفی دارد اما هنوز اوسمار چیزی درباره اینکه حتما باید مهاجم خارجی جذب شود به باشگاه اعلام نکرده است. 

در عین حال گفته می شود اوسمار مهاجمی با قدرت سرزنی بالا می خواهد که ظاهرا در بازار فعلی و بازیکنان آزاد مهاجمی شاخص با این خصوصیت پیدا نمی شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • پدیده 14 ساله آمریکایی جدیدترین خرید باشگاه منچسترسیتی
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • مدعی شماره یک MVP والیبال ایران اینجاست
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی