Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌ ملی تکواندو مردان و زنان کشورمان برای حضور در کسب سهمیه گرنداسلم ساعت ۲۱:۱۰ فردا (یکشنبه) تهران را به مقصد "ووشی" چین ترک می‌کند.

طرفداری- نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر "ووشی" چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، بر همین اساس برای تکمیل سهمیه حضور در اولین دوره مسابقات گرند اِسلم، مسابقات انتخابی برای تعیین 3 سهمیه باقی‌مانده (در هر 4 وزن) این رویداد از 2 آذرماه به مدت دو روز در شهر "ووشی" چین برگزار خواهد شد که تیم‌ملی کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها در دو گروه مردان و زنان ساعت 21:10 فردا(یکشنبه) تهران را به مقصد محل برگزاری ترک می‌کند.

حمیدرضا هادیان، هادی تیران ولی پور و ابراهیم صفری در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم، مهدی خدابخشی و عرفان ناظمی در وزن 80- کیلوگرم و احمد محمدی در وزن 80+ کیلوگرم ترکیب تیم ملی مردان تکواندو کشورمان را تشکیل می دهند.

هدایت این تیم اعزامی برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است.

همچنین در بخش زنان ناهید کیانی و سودابه پورصادقی در وزن 49- کیلوگرم، پریسا جوادی و مهسا پورمیرزا در وزن 57- کیلوگرم، مبینا بابالو در وزن 67- کیلوگرم، فاطمه مصطفایی و زهرا پوراسماعیل در وزن 67+ کیلوگرم نفرات حاضر در تیم هستند.هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

همچنین با درخواست سه نفر از قهرمانان و موافقت سازمان تیم های ملی و کادر فنی بهزاد ایلخانی، ملیکا میرحسینی و زهرا شیدایی نیز به این مسابقات اعزام می شوند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در حالی برگزار خواهد شد که ۸ فرنگی کار قمی نیز به این مسابقات دعوت شده اند.

سرپرست هیات کشتی استان قم افزود: استان قم در جام تختی ۸ سهمیه مستقیم دارد که طی آن مهدی جواهری و علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمد جانقلی و رضا مردی در وزن ۶۳ کیلوگرم به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: در ۶۷ کیلوگرم محمد جواد رضایی، در ۷۲ کیلوگرم ابوالفضل زینتی، در ۹۷ کیلوگرم صادق عبداللهی و در ۱۳۰ کیلوگرم شاهرخ میکاییلی نیز در جام تختی حضور پیدا خواهند کرد.

وی یادآور شد: برای استان قم چهار سهمیه دیگر نیز به علت کسب عنوان چهارم تیمی رقابت های قهرمانی کشور در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است که انتخاب آن نفرات بر عهده هیات کشتی قم می باشد.

عبدی افزود: مسابقات جام تختی ۶ و ۷ اردیبهشت امسال در اهواز برگزار می شود.

کد خبر 6079063

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ آزادکار به قرقیزستان
  • دعوت از ۸ فرنگی کار قمی به مسابقات جام تختی
  • تورنمنت تکواندو صربستان|کیانی طلایی شد؛ نصیری به برنز رسید
  • برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران خوزستانی
  • حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس
  • شوک به تیراندازی ایران؛ جواد فروغی سهمیه المپیک را از دست داد!
  • سهمیه المپیک در تپانچه بادی زنان از دست رفت
  • سهمیه المپیک در تپانچه بادی زنان از دست رفت/ رستمیان و سبقت‌اللهی در رده های ۱۱ و ۱۲
  • نماینده تکواندو مازندران راهی مسابقات بین المللی صربستان شد
  • تیم ملی تکواندو بانوان راهی صربستان شد