Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@09:38:20 GMT

والورده: هواداران نگران تمدید قرارداد مسی نباشند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۱۶۶

والورده: هواداران نگران تمدید قرارداد مسی نباشند

رکنا: ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، از هواداران این باشگاه خواست تا نگران تمدید قرارداد لیونل مسی نباشند.

در ماه جولای بود که باشگاه بارسلونا اعلام کرد با این ستاره آرژانتینی برای تمدید قرارداد به توافق رسیده؛ اما هنوز هیچ نشانه ای از اینکه مسی قراردادش را با باشگاه کاتالانی تمدید کرده، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاخیر در برگزاری رسمی تمدید قرارداد باعث شده تا شایعاتی در مورد آینده مسی منتشر شود و با توجه به اینکه او تا پایان این فصل با بارسا قرارداد دارد، گفته می شود باشگاه های زیادی آماده اند تا در ژانویه با او وارد مذاکره شوند. با این وجود، والورده از هواداران بارسلونا خواست تا نگران خروج مسی از نوکمپ نباشند.
او به خبرنگاران گفت:" من به آنها می گویم که نگران نباشند. به بازی مسی نگاه کنید تا متوجه شوید او هم نگران نیست. تماشای بازی او لذت بخش است."
بارسلونا فردا میهمان لگانس خواهد بود و والورده تاکید کرد که نباید حریف را دست کم بگیرند؛ زیرا لغزش در چنین دیدارهایی می تواند مانند سال گذشته به از دست دادن قهرمانی لالیگا منجر شود.
" آنچه در مورد لگانس باعث نگرانی ما می شود این است که آنها خیلی کم گل می خورند. ما باید تلاش زیادی برای پیروزی بکنیم، زیرا این یک دیدار مهم قبل از مقطع مهم پیش از کریسمس است. ما باید در چنین دیدارهایی گوش به زنگ باشیم.
ما سال گذشته در چنین دیدارهایی امتیاز از دست دادیم و این به از دست رفتن لالیگا منجر شد. این دیدار به اندازه دیدار مقابل اتلتیکو مادرید، پرستاره نیست؛ اما باید بدانیم که چقدر می تواند دشوار باشد."

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار در انتظار دریافت پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد آغاز شده و اوسمار ویرا در گام اول در انتظار دریافت پیشنهاد مالی باشگاه است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا پس از کسب نتایج خوب با پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه مواجه شده و هفته گذشته نیز جلسه‌ای بین او و رضا درویش مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

اوسمار ویرا به باشگاه پرسپولیس گفته که رقم پیشنهادی‌شان برای تمدید قرارداد را به او اعلام کنند و اکنون در انتظار پیشنهاد مالی باشگاه است.

این مربی فصل جاری قرارداد پایه 160 هزار دلاری با پرسپولیس داشت و گفته می‌شود در صورت قهرمانی در فصل جاری، برای فصل آینده رقمی حدود 400 تا 500 دلار مدنظر دارد اما فعلاً پیشنهاد مالی خود را به باشگاه ارائه نداده و در انتظار دریافت رقم پیشنهادی مدیران پرسپولیس است.

باشگاه پرسپولیس از اوسمار برای فصل آینده برنامه خواست

سرمربی پرسپولیس در صورت قهرمانی سرخپوشان در فصل بیست‌و‌سوم علاوه بر مبلغ پایه 160 هزار دلار؛ مبلغ 40 هزار دلار به‌عنوان پاداش قهرمانی، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی 500 دلار دریافت می‌کند.

پرسپولیس هم‌اکنون با 52 امتیاز و یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال، در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • برخورد فده والورده با فرنکی دی‌یونگ که مصدومیت شدید هافبک بارسلونا را به همراه داشت
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • کلید جدال رئال مادرید-بارسلونا در دل این 4 دوئل
  • اوسمار در انتظار دریافت پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس