Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@21:02:25 GMT

شکایت 2 زن دیگر از متجاوز سریالی پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۱۷۵

راننده آزارگر که به اتهام ربودن هشت زن و دختر دستگیر شده بود، در برابر شکایت دو زن دیگر قرار گرفت.
 
به گزارش جام جم، محمد 24 ساله به اتهام ربودن و آزار و اذیت هشت زن و دختر جوان در تهران بازداشت شده است. او آبان امسال زمانی که بازداشت شد اعتراف کرد سابقه‌دار بوده و اعتیاد به شیشه دارد.
 
در جریان تحقیقات از متهم معلوم شد او جرایم سیاه خود را از مرداد امسال آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بعداز سرقت خودروهای پراید، پژو و مزدا 3، زنان و دختران را به‌عنوان مسافر سوار می‌کرد و در میانه راه با رفتن به مناطق خلوت، افراد ربوده‌شده را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.
 
او با دستور بازپرس سهرابی، رئیس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران روانه زندان شد. تحقیقات از او در حالی ادامه داشت که چند روز پیش دو زن که از بازداشت مرد آزارگر با خبرشده بودند، با حضور در دادسرا از وی شکایت کردند.
 
یکی از شاکیان به بازپرس پرونده گفت: اوایل مرداد امسال در حال بازگشت به خانه‌ام بودم که سوار خودروی پرایدی شدم. در میانه راه راننده تغییر مسیر داد، به او اعتراض کردم که توجهی نکرد. با راننده درگیر شدم و حتی شیشه خودرویش را شکستم. در خودرو را بازکرده و خود را به پایین انداختم که مصدوم شدم. از ترس آبرویم ماجرا برای کسی نگفتم. می‌ترسیدم ماجرا را برای شوهرم تعریف کنم و باعث ایجاد اختلاف و درگیری میانمان شود. این در حالی بود که شاکی دیگر نیز که توانسته بود از دست مرد آزارگر نجات یابد گفته‌های مشابهی را مطرح کرد.
 
با توجه به این دو شکایت جدید ، آنها در مواجهه حضوری با جوان آزارگر قرار گرفتند. شاکیان با دیدن متهم که در میان چند متهم قرار گرفته بود، او را شناسایی کردند و در حالی که بشدت گریه می‌کردند با دستانی لرزان او را به عنوان همان متهم معرفی کردند. در حالی که متهم ربودن این دو زن را انکار می‌کرد، ماموران اطلاعات و مدارکی به دست آوردند که نشان می‌داد، گفته‌های دو شاکی صحت دارد و مرد آزارگر آن دو را ربوده اما در اجرای نقشه آزار و اذیت آنها ناکام مانده است.
 
تحقیقات از راننده آزارگر در حالی ادامه داشت که پزشکی قانونی سلامت روانی او را نیز تائید کرده است.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم

یک مسافر سوار بر اتوبوسی در شهر اوکلاهمای آمریکا شده بود. او که می‌خواست خارج از ایستگاه از اتوبوس پیاده شود، با راننده درگیر شد و او را کتک زد. پلیس این مسافر را دستگیر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده