Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@09:15:07 GMT

امداد رسانی فرهنگی کانون به کودکان زلزله زده

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۱۹۶

امداد رسانی فرهنگی کانون به کودکان زلزله زده

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در شهر زلزله‌زده سرپل ذهاب از نزدیک در جریان فعالیت‌های فرهنگی مربیان کانون در این منطقه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده صبح روز پنج‌شنبه 25 آبان با هماهنگی‌هایی که مهناز فتاحی سرپرست اداره کل کانون استان کرمانشاه انجام داده بود، ابتدا به محل اجرای برنامه مرکز سیار روستایی کانون کرمانشاه رفت و شاهد اجرای تئاتر و قصه‌گویی از سوی وحید خسروی مربی این مرکز برای کودکان زلزله‌زده بود و در ادامه از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون سر پل ذهاب بازدید و ضمن دیدار با مریم شاه‌محمدی مربی مسئول این مرکز از زحمات وی در اجرای برنامه‌های فرهنگی بعد از زلزله قدردانی و با مجید شکر کلام همکار خدماتی این مرکز گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل کانون در حاشیه بازدید از شهر سرپل ذهاب با وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر و نماینده معظم له در بازدید مناطق  زلزله‌زده غرب کشور به گفت‌وگو پرداخت.


حاجیان‌زاده در این دیدار گزارشی از روند فعالیت‌های کانون و تشکیل ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان ارایه و برنامه‌های بعدی این ستاد را تشریح کرد.


در پایان این بازدید مدیرعامل کانون به منزل ابوالفضل و احمد کشمند دو عضو کانون پرورش فکری سر پل ذهاب که در این حادثه جان خود را از دست داده بودند، و مبینا خواهر مصدوم آنان رفت و با او و دیگر بازماندگان ابراز هم‌دردی کرد.
رضاقمرزاده معاون فرهنگی، رضا موزونی مدیرکل نظارت بر انتشارات و مجتبی دانشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در این بازدید مدیرعامل را همراهی می کردند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ کارشناس کانون پرورش فکری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: تماشاخانه سیار از امروز در استان مرکزی حضور دارد و در سه نقطه از استان نمایش عروسکی، پخش انیمیشن و برنامه‌های متنوع دیگر را اجرا می‌کند. 
فربدزاده افزود: این تماشاخانه در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر حضور پیدا می‌کند و برای علاقه‌مندان به اجرای برنامه می‌پردازد. 
او مهمترین هدف حضور این تماشاخانۀ سیار را اجرای برنامه در مناطق مستضعف، اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان عنوان کرد. 
کارشناس کانون پرورش فکری افزود: تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان  برنامه‌های فرهنگی از جمله قصه‌گویی، تئاتر، نمایش و فیلم اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری