Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج سیستان و بلوچستان با وی به مناسبت فرارسیدن این هفته اظهار داشت: بسیجیان باید با وحدت و همدلی و داشتن تفکر تقریبی همواره میدان مقابله با دشمنان و فعالیت در عرصه سازندگی را گرم نگه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سلیمانی با اشاره به حاکمیت ۲ تفکر هابیلی و قابیلی از ابتدای خلقت بشر تا زمان ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) بر جامعه افزود: با وجود این ۲ تفکر، مساله جنگ در جامعه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: همه پیامبران درگیر جنگ بودند و افرادی که با داشتن توکل خدایی برای تحقق آرمان‌های پیامبران جنگیدن بسیجی نام دارند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت  گفت: تفکر بسیج متعلق به قوم، نژاد، مذهب و گروه خاصی نیست و تربیت شدگان این مکتب به مثل شهید محسن حججی و بسیاری دیگر از رزمندگان اسلام با سری برافراشته و مقتدارانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.

آیت الله سلیمانی افزود: برای فهمیدن اینکه بسیجی هستیم یا نه فقط کافی است به این باور برسیم که نگویم انقلاب به ما چه داده است بلکه بگویم ما برای انقلاب چیکار کرده ایم.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اگر بناست تفکر بسیجی داشته باشیم وظیفه داریم از ولایت فقیه تبعیت کنیم.

فرماندهان لشکر، تیپ، گردان و گروه‌های مختلف بسیجی سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج امروز/شنبه/ با آیت الله سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند.

انتهای پیام/ع

دیدارفرماندهان لشکر و گروه‌های مختلف بسیجی  بانماینده ولی فقیه دراستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان