Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@11:12:09 GMT

پیش بینی جالب اکیپ فرانسه از ستاره ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۲۴۸

پیش بینی جالب اکیپ فرانسه از ستاره ایرانی

به گزارش جهان نيوز، کاوه رضایی ستاره فصل گذشته استقلال در اولین تجربه حضور در جمع لژیونرهای ایرانی اروپا توانست به مرد اول خط حمله شارلروا در ژوپیرلیگ بلژیک تبدیل شود تا جایی که دو گل شب گذشته این بازیکن کرمانشاهی زمینه تثبیت جایگاه دومی شگفتی سازان این فصل بلژیک در پایان نیم فصل نخست را فراهم ساخت.

در پی این درخشش توجه بسیاری از رسانه های معتبر دنبا معطوف این بازیکن ملی پوش ایرانی شد تا جایی که اکیپ فرانسه در خبری پیرامون عملکرد فوق العاده شارلروا در نیم فصل نخست ژوپیرلیگ از کاوه رضایی به عنوان یکی از ستاره های آتی جام جهانی 2018 روسیه نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

اکیپ در گزارش خود آورد:« شارلروا با برتری دو گله برابر میشلن توانست در پایان نیم فصل نخست لیگ بلژیک به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده بروژ جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص دهد که در ثبت این موفقیت نقش بازیکنی مثل کاوه رضایی بی تردید پررنگ است. مهاجم ایرانی که قطعا یکی از ستاره های ایران در جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود با دو گل دیشب تعداد گل های خود را به عدد 6 رساند ضمن این که سه پاس گل هم داده است تا مرد اول شارلروا لقب بگیرد».

منبع:ورزش3

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پورتو در این هفته لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیم پورتو قرار داشت. پورتو توسط گالنو در دقیقه ۳۱ به گل رسید اما چند دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد اما در نیمه دوم گل پیروزی بخش پورتو توسط مهدی طارمی در دقیقه ۵۶ ساخته شد و گونزالس حکم به برتری شاگردان کونسیسائو داد.

به این ترتیب پورتو رتبه سوم را از براگا پس گرفت و ۶۲ امتیازی شد. اسپورتینگ با ۷۸ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد.

سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی کد خبر 846199 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • یک پیش‌بینی جالب درباره عدد دلار در خرداد و تیر/ قیمت دلار چه تغییری می‌کند؟
  • پیش‌بینی جالب ستاره سابق رئال در مورد ال‌کلاسیکو