Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@12:54:17 GMT

رجب‌زاده به سپیدرود هم نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۲۸۱

رجب‌زاده به سپیدرود هم نمی‌رسد

رکنا: کاپیتان ذوب‌آهن علیرغم آغاز تدریجی تمریناتش، به احتمال فراوان به دیدار پیش روی این تیم در لیگ برتر نمی‌رسد.

مهدی رجب‌زاده از حدود یک هفته مانده به دیدار با سپیدرود از هفته دوازدهم لیگ برتر نرم‌دوی را شروع کرد. با این وجود، کاپیتان ذوب‌آهن هنوز تمرینات گروهی را آغاز نکرده است و از این رو، به احتمال زیاد نمی‌تواند تیم اصفهانی را در دیدار روز دوشنبه برابر حریف رشتی همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ۱۱ هفته سپری‌شده از لیگ هفدهم، رجب‌زاده تنها در ۶ مسابقه ذوب‌آهن حضور داشته و با احتساب دیدار فجرسپاسی از مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی او تا به اینجا نیمی از دیدارهای فصل تیم اصفهانی را از دست داده است.
کاپیتان ذوب‌آهن البته به احتمال فراوان از دیدار خانگی برابر فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر در دسترس خواهد بود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش مدیریت بحران استان

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، «محمدعلی ملک زاده» مدیر کل بحران استان ضمن اعلام آماده باش این مدیریت با توجه به احتمال خسارت گسترده در بخشهای مختلف استان، از انجام اقدامات ضروری جهت پیشگیری و کاهش خسارات احتمالی در این باره خبر داد.

وی به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان یزد اشاره و عنوان کرد: منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش بینی شده است.

وی به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد و گفت: همشهریان از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اکیداً خودداری کنند.

ملک زاده عنوان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ و نیز گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم می‌خواهیم از فعالیت‌های کوهنوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228098 برچسب‌ها مدیریت بحران مدیریت شهری بارش باران سامانه بارشی

دیگر خبرها

  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • خیز خیبر برای لیگ برتر/ توقف چادرملو برابر نفت و گاز
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد