Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@06:46:42 GMT

برگزاری سلسله نشست‌های مولاناشناسی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۳۲۸

برگزاری سلسله نشست‌های مولاناشناسی

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، موسسه یونس امره ترکیه در نظر دارد همزمان با بزرگداشت مولانا سلسله نشست هایی را با عنوان "سلسله نشست های مولاناشناسی" در طول آذر ماه سال جاری برگزار کند.

این سلسله نشست ها با حضور و سخنرانی اساتید بزرگ و فعال در زمینه مولاناپژوهی و با هدف آشنایی با جدیدترین آثار منتشر شده در ایران در زمینه شخصیت مولانا و آثار ارزشمند وی و معرفی این آثار به دوستداران این عالم و شاعر بزرگ جهانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست اول با حضور دکتر مریم مشرف استاد دانشگاه شهید بهشتی با عنوان اندر حدیث ماهی و آب: نفوذ اندیشه های برهان الدین ترمیزی در ذهن و زبان مولوی برگزار خوهد شد.

مریم مشرّف استاد دانشگاه شهید بهشتی، شاعر و نویسنده است. از وی تحقیقات بسیاری در زمینه‌ٔ مولوی پژوهی به چاپ رسیده است که از جمله می‌توان به کتاب بهاء ولد (ترجمه از آلمانی) ، کتاب جستارهایی در ادبیات تعلیمی ایران و مبانی و ریشه های آن، کتاب نشانه شناسی تفسیر عرفانی در معرفی زبان و ساختار تفسیرهای عرفانی کهن اشاره کرد.

502

مریم مشرّف مولانا دانشگاه شهید بهشتی مولاناشناسی مولاناپژوهی برهان الدین ترمیزی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • آب انبار تاریخی مریم آباد احیا می شود
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود