Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوستان و همشهريان انسان دوست ، خیر و محترم

همان‌طور که در جریان هستید زلزله‌ی مهیبی در غرب کشور به وقوع پیوسته است. آن‌چنان که از شواهد پیداست وضعیت شهرها و روستاهای آسیب‌دیده بسیار وخیم است. با توجه به وضعیت موجود و وقوع این زلزله در فصل سرما، امدادرسانی‌های مردمی می‌تواند گره بزرگی از کار مردم زلزله‌زده بگشايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خیرین عزیز و بزرگوار در صورت امکان و کمک به عزیزان نيازمند، بصورت اورژانسی و فوری، کمک های خودتان را در قالب اقلام زیر به موسسه خیریه حامیان مهر آذری تحویل فرمایید یا با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرموده تا خیریه با ارسال نیروی جمع آوری اهدایی شما را از درب منزل تحویل بگیرند.

1- نقدی به حساب کارت بنام موسسه نزد بانک پاسارگاد و ارسال فیش آن به شماره تلگرام موسسه بشماره 09109926380 : شماره کارت موسسه :5022291900030667

2- اقلام مورد نیاز غیر نقدی و ضروری :

پتو
کفش و البسه نو
لوازم شوینده (ترجیحا جامد)
مواد غذایی (فقط: خرما، چای، بیسکویت، شکلات،‌ قند، حبوبات، برنج، روغن، رب)
شیر خشک
پوشک بچه
دستمال کاغذی
چکمه پلاستیکی (سایز کودک و بزرگسال)
نوار بهداشتی
زیرانداز پلاستیکی برای زیر چادر

آدرس سایت:http://mehrazari.ir

شماره های تماس:44293093-44252639

برچسب ها: زلزه ، کرمانشاه ، کمک به زلزله ، خیریه مهر آذری

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

به گزارش جماران؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت: نقل است که روزی بنده خدایی برای تزریق پنسیلین رفته بود به درمانگاهی. پرستار تزریق کننده از او پرسید: «تا حالا پنیسیلین تزریق کردی؟» و او جواب داد: «بله» و پس از این پاسخ تزریق انجام شد و به فاصله کوتاهی بیمار تشنج کرد!

سریعا اقدامات پزشکی برای بهبود انجام شد و وقتی بیمار سر حال شد، پرستار پرسید: «مگر نگفتی پنیسیلین زدم؟» بیمار گفت: «بله، اونبار هم که زدم همین حالت رخ داد!»

حجاب حکم خداست، اما احتمالا از توحید جایگاه بالاتری ندارد، خدا به موسی برای دعوت به توحید دستور به سخن نیکو داد. گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز در تخلفات مالی کارگزاران، گزارشهای متعددی از تساهل علی علیه السلام در برخورد با مسلمین در تاریخ وجود دارد.

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد