Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:یک منبع در شهر بوکمال با اشاره به پیشروی ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمانش در غرب این شهر و تنگ‌تر شدن حلقه محاصره داعش از سمت مرزها، فاش کرد، آمریکا علنا از داعشی‌ها حمایت کرده و اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار می‌دهد.
به گزارش خرداد، ایسنا به نقل از شبکه خبری المیادین، در پی تسلط ارتش سوریه و هم‌پیمانانش بر مرزهای سوریه و عراق و اقدام برای پاکسازی آن از لوث وجود داعش، واشنگتن اقدام به تصویربرداری هوایی و ارائه آن به داعش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که هواپیماهای شناسایی اسرائیل نیز اقدام به تصویربرداری از بوکمال کرده و این تصاویر را در اختیار داعش قرار داده‌اند تا آن اقدام به یک ضد حمله کند و تصاویر هوایی اسرائیلی و آمریکایی ارائه شده به داعش نقاط خلأ نیروهای ارتش سوریه و هم‌پیمانانش را برای آن روشن می‌کند.
داعش نیز در پی این همکاری دست به یک ضد حمله زد و به خطوط مقدم نفوذ کرده و وارد بوکمال شد. درگیری‌ها در حال حاضر بین داعش و ارتش سوریه در جریان است و جنگنده‌های سوری به بمباران مکان حضور ابوبکر بغدادی می‌پردازند. این مساله ارتش را به انتقال تجهیزات بسیار به بوکمال مجبور کرده است.
براساس اطلاعات درز یافته، نیروهای داعش در سایه معامله بین نیروهای دموکراتیک سوریه و داعش وارد بوکمال شده‌اند در حالی که فرانسه از این معامله انتقاد کرد.
این منابع از وجود فرماندهان داعش که در ورزشگاه البلدی رقه بودند، خبر دادند که ارتباطاتی با حملات تروریستی فرانسه داشتند و در پی این معامله به بوکمال منتقل شده‌اند.
در این راستا یک منبع میدانی در شهر بوکمال با اشاره به پیشروی ارتش سوریه و هم‌پیمانانش در محله‌های غربی شهر بوکمال و آزادسازی دو روستای الهری و السویعیه و نیز شهرک العشاره اظهار داشت، ارتش سوریه و هم‌پیمانانش موفق به محاصره داعشی‌ها از سمت مرزها شدند.
این منبع افزود، اکنون شهر بوکمال از نظر نظامی سقوط کرده و عملیات پاکسازی شهر از گروه‌های کوچک داعشی برقرار است.
همچنین این منبع گفت: ارتش سوریه و هم‌پیمانانش موفق شدند مسیر شمالی واقع در حد فاصل دو شهر المیادین و بوکمال را قطع کنند.
منبع مذکور با اشاره به دخالت نظامی آشکار آمریکا برای حمایت از داعش و ارائه اطلاعات به آنها فاش کرد: نیروهای آمریکایی از انواع جنگ‌های الکترونیکی بهره می‌گیرند.
رسانه جنگ سوریه تصاویری از گروه‌های داعشی در حویجه در شمال دیرالزور را منتشر کرد که خود و سلاح‌هایشان را تسلیم ارتش سوریه کردند.
همچنین در پی انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده داعش در میان غیرنظامیان در حومه دیرالزور ده‌ها تن کشته و زخمی شدند.
در عین حال مرکز اطلاع رسانی اتاق عملیات هم‌پیمانان سوریه تصاویری از بمباران ارتش سوریه و هم‌پیمانانش و پیشروی آنها در مناطق جنوبی شهر بوکمال در حومه جنوب شرقی دیرالزور منتشر کردند.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلاام کرد، نیروی هوایی در چند حمله شدید به مراکز تجمع و خطوط امدادرسانی داعش در اطراف بوکمال را هدف قرار داد که در پی آن شش تروریست کشته و یک خودروی آنها در شهرک المجاوده منهدم شد.
یگان‌های ارتش سوریه تعدادی از داعشی‌ها از جمله حازم البرغش و هیثم الغازی را از پای درآوردند. برچسب ها: آمریکا ، بوکمال ، داعش

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند

منابع محلی از حومه منطقه الیعروبیه در نزدیکی مرز عراق گزارش دادند که اشغالگران آمریکا دزدی منابع سوریه را از مناطق تحت اشغال خود در استان الحسکه تشدید کرده اند. 

نیرو‌های آمریکایی ده‌ها کامیون و تانکر مملو از گندم و نفت را به پایگاه‌های خود در خاک عراق منتقل کردند.

نیرو‌های اشغالگر آمریکایی به سرقت منابع و ثروت سوریه ادامه می‌دهند و امروز مخازن مملو از مقادیری نفت را که از اراضی حومه الحسکه دزدیده بودند، بیرون آورده و از طریق گذرگاه غیرقانونی محمودیه به سمت شمال عراق حرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • وقتی ارتش به داد کنکوری‌ها رسید+ فیلم
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند