Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@21:12:07 GMT

کی‌روش ایران را با ۱۲ کلین‌شیت به روسیه رساند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۴۲۶

به گزارش وانانیوز، 

روزنامه ایندپندیت گزارشی مفصل از تیم‌های حاضر در جام جهانی روسیه منتشرکرده که در آن بخشی را نیز به تیم ایران اختصاص داده است.

در این گزارش عنوان شد:در آسیا ایران از ۲ گروه، تیمی بود که بی‌شکست خود را به مسابقات روسیه ۲۰۱۸ رساند.این تیم در مجموع ۱۸ تیم بدون باخت بود که در ۱۲ بازی از آن کلین‌شیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه عامل موفقیت تیم ملی را در حضور مربی ۶۳ ساله پرتغالی دانست و نوشت: ایرانی‌ها مربی سابق رئال مادرید را در راس کادر فنی داشتند.مربی اسبق منچستریونایتد ایران را که در رنکینگ فیفا تیم ۲۹ است، در بالاترین سطح آیا به جام جهانی برد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر مکس آلگری برای فصل آینده هم مربی یوونتوس بماند، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس و ایتالیا، احتمالا در تابستان تورین را ترک خواهد کرد. قرارداد کیه‌زا در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و به گفته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای تمدید قراردادش عجله دارد.

یوونتوس نمی‌خواهد سال آینده مهاجم ایتالیایی را از دست بدهد، بنابراین اگر او حاضر به تمدید قرارداد نشود، بیانکونری‌ پیشنهادات برای فروش او را بررسی می‌کند.  

بر اساس گزارش گاتزتا، در صورت جدایی آلگری، یوونتوس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با کیه‌زا خواهد داشت. کیه‌ز‌ا با آلگری رابطه خوبی ندارد، بنابراین اگر این مربی همچنان در سمت خود باقی بماند، کیه‌زا به طور قطع درخواست جدایی خواهد کرد.

گاتزتا تایید می‌کند که یوونتوس می‌تواند قرارداد یک ساله جدیدی را به کیه‌زا پیشنهاد دهد و سال آینده دوباره شرایط ادامه همکاری را مورد بحث قرار دهد.

کیه‌زا دو هفته پیش به دنبال تعویض در نیمه دوم بازی مقابل بولونیا از آلگری عصبانی شد. این ستاره ایتالیایی در سال 2020 از فیورنتینا به یووه پیوست و در 124 بازی با بیانکونری 30 گل به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو