Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر از یک میلیون جمعیت دانش‌آموزی پایه دهم در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کنند و این امر نشان‌دهنده همراه شدن خانواده‌ها و دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در برنامه پرسشگر در خصوص وظایف آموزش و پرورش برای ایجاد معرفت درست از مفاهیم ایثار و شهادت در دانش‌آموزن اظهار داشت: ایثار و شهادت از موضوعاتی است که فعالیت در حیطه آن فعالیت درون و برون مدرسه‌ای را می‌طلبد و علاوه بر کتب درسی، بخشی از برنامه‌های این حوزه باید در فوق‌برنامه و تشکل‌ها تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برگزاری بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و اردوهای راهیان نور که سال‌هاست اجرا می‌شود با هدف تقویت روحیه ایثار و شهادت در دانش‌آموزان است.
فیض اضافه کرد: ما نسبت به وضع موجود در حوزه ایثار و شهادت راضی نیستیم، اما با توجه به امکانات و محدودیت‌ها، تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر از یک میلیون جمعیت دانش‌آموزی پایه دهم در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کنند و این امر نشان‌دهنده همراه شدن خانواده‌ها و دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی