Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛عرب نژاد مدیر کل بهزیستی استان خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت :با کمک خیران مؤسسه خیریه انصارالحجه (عج) مشهد مقدس 4 هزار و ۶۶۳ خانواده تحت حمایت بهزیستی استان از خواربار ، پوشاک و وجه نقد بهره مند شدند.

وی افزود:با پیگیری ها و رایزنی های انجام شده با مؤسسه خیریه انصارالحجه (عج) مشهد مقدس ، تعداد 4 هزار و ۶۶۳ نفر از خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان از سبد غذایی البسه و وجوه نقدی در مجموع به ارزش 7 میلیارد و 78 میلیون و 61 هزار ریال در شش شهرستان بیرجند،سربیشه،قاین،آرین شهر،خضری و زیرکوه بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب نژاد میزان کمک های نقدی موسسه انصارالحجه مشهد را 2 میلیارد و 128 میلیون و 400 هزار ریال عنوان نمود و گفت:در این مرحله تعداد 4 هزار و 663 مددجو در کل استان سبد غذایی و پوشاک به ارزش 4 میلیارد و 949 میلیون و 661 هزار ریال و با توجه به بعد خانوار از 500 تا 3 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد دریافت نمودند .

وی ضمن ابراز قدردانی از حمایت های خیران که با حمایت های مادی و معنوی خود بهزیستی را در یاری رساندن  به نیازمندان واقعی و قشر معلول کمک می کنند،افزود:خیران می توانند اجناس اهدایی و کمک های غیر نقدی خود را با هماهنگی واحد مشارکت های مردمی در بهزیستی شهرستان های استان به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست نیاز مندان واقعی تحت حمایت بهزیستی استان تحویل دهند.

علی عرب نژاد همچنین از وجود خانه های نگهداری و شیرخوارگاه های سطح استان خبر داد و گفت:این مراکز با حمایت های مادی و معنوی خیران و مردم نیکوکار استان و خارج از استان است که می توانند خدمات مطلوب تری را به فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست ارائه نمایند و بدون یاری خیران کمک های دولتی جوابگوی هزینه های نگهداری کودکان در مراکز نخواهد بود.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

روح اله خدابنده لو گفت: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می توانند از مشوق های بیمه ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت