Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با مهر افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از چهارشنبه اول آذر ۹۶ آغاز می شود و تا سه شنبه ۷ آذرماه ادامه دارد.

وی افزود: کلیه متقاضیان ضرورت دارد در این مهلت با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک لازم به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی صورت می گیرد لازم است داوطلبان به وسیله کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، مبلغ ۶۰۰ هزار ریال (۶۰ هزار تومان) را به عنوان وجه ثبت نام آزمون پرداخت کنند و سریال ثبت نام را خریداری کنند.

وی افزود: از آنجا که امکان ارائه خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه در این آزمون وجود دارد کسانی که تمایل به استفاده از این خدمات دارند می توانند با درج گزینه مزبور مبلغ ۵ هزار ریال دیگر نیز پرداخت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: سطح سئوالات امتحانات اختصاصی در حد دانش فارغ التحصیلان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد و مطابق با فهرست شورای عالی برنامه ریزی است. ضریب سئوالات تخصصی ۴، ضریب سئوالات زبان یک و ضریب سئوالات استعداد تحصیلی یک است.

توکلی خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی جزئیات ثبت نام در این آزمون از روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: همانطور که پیش از این اعلام شده بود آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۷ برای پذیرش در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۴ اسفندماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط در یک نوبت برگزار می شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  

رییس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود

به گزارش مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • دفترچه آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳