Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@04:34:24 GMT

لیست پرسپولیس برابر پدیده مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۴۹۳

لیست پرسپولیس برابر پدیده مشخص شد

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ نام 19 بازیکن تیمش را برای جدال مقابل پدیده مشخص کرد تا راهی اردو شوند.


پرسپولیس برای دستیابی به صدر جدول امیدوار به پیروزی خانگی مقابل پدیده مشهد است.


سرخپوشان روز دوشنبه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف شاگردان رضا مهاجری خواهند رفت و در صورت پیروزی در این جدال می‌توانند به حضور در صدر جدول با یک بازی کمتر امیدوار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برانکو ایوانکوویچ برای بازی روز دوشنبه نام 19 بازیکن را برای حضور در اردو را معرفی و مشخص کرده است.


علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، سید جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، شایان مصلح، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن، وحید امیری، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، احسان علوان‌زاده، آدم همتی، حمیدرضا طاهرخانی، گادوین منشا و علی علیپور بازیکنانی هستند که در اردوی این تیم حاضر خواهند شد.

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی فر، هنانوف با آمادگی کافی در تمرینات حاضر شده است و احتمال دارد برای دقایقی برابر آلومینیوم به بازی گرفته شود تا در شرایط مسابقه قرار گرفته تا در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر مشکلی برای همراهی پرسپولیس برابر سپاهان نداشته باشد.

بنابر روایت فرهیختگان، آخرین بازی وحدت برای پرسپولیس، در دیدار مقابل نساجی بود که پس از آن با تغییرات کادرفنی و مصدومیت، این مدافع تاجیک دیگر نتوانست برای پرسپولیس بازی کند اما احتمالا در دیدار های پیش رو فرصت بازی پیدا خواهد کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899590

دیگر خبرها

  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است