Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@19:02:24 GMT

تخفیف ویژه گذر از اعماق اقیانوس ها با اصفهان کارت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۵۴۸

تخفیف ویژه گذر از اعماق اقیانوس ها با اصفهان کارت

مدیر دفتر اصفهان کارت گفت: افراد برای بازدید تونل آکواریوم ناژوان و سفر به اعماق دریا می توانند از اصفهان کارت استفاده و از تخفیف ویژه بهره مند شوند.

فرهاد گلی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهروندان از این پس برای بازدید از آکواریوم اصفهان می توانند از اصفهان کارت خود استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دستگاه اصفهان کارت در مجموعه گردشگری تونل آکواریوم نصب شده و شهروندان می توانند برای بازدید از این مجموعه گردشگری از اصفهان کارت استفاده کنند، اضافه کرد: گردشگران با استفاده از اصفهان کارت می توانند از تخفیف ویژه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر اصفهان کارت خاطرنشان کرد: همچنین شهروندان می توانند در حوزه حمل و نقل در اتوبوس، تاکسی، قطار شهری، ایستگاه های دوچرخه، ۱۸ پارکینگ عمومی-طبقاتی شهر و همچنین در مراکز گردشگری- تفریحی همچون باغ گل‌ها، باغ پرندگان، نمایشگاه خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، تله‌کابین صفه، تله‌سیژ ناژوان، شهر رویاها ورزشگاه نقش جهان و غیره از اصفهان کارت استفاده کنند.

گلی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: به منظور خدمات رسانی بیشتر به دانش آموزان، امکان شارژ اصفهان کارت در مدارس نمونه فراهم شده است.
 وی با تاکید بر اینکه این طرح به صورت محدود و در تمام مقاطع تحصیلی مدارس نمونه آغاز شده است، اضافه کرد: شارژ اصفهان کارت هیچ گونه هزینه اضافی برای مدارس ندارد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر

شهردار شهرکرد گفت: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محصوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک تک شهروندان یک شهر به وجود آمده است.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو یا خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی جمع‌آوری پسماندها به صورت چهره به چهره دلیلی برای داشتن شهری با شهروندان آگاه است و آگاه‌سازی در راستای سلامت، تأثیر به‌سزایی می‌تواند در ارتقای سلامت جامعه داشته باشد و شهرداری شهرکرد تلاش می‌کند تا با همکاری شهروندان، شهری بدون مخاطرات زیست‌محیطی به وجود آورد.

وی افزود: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محسوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک‌تک شهروندان یک شهر به وجود آمده است.

شهردار شهرکرد ادامه داد: شهرداری شهرکرد به مناسبت هفته بهداشت بر مساله بهداشت محیطی، تمرکز ویژه‌ای دارد و جمع‌آوری زباله‌ها و پاکیزگی شهر، بیشتر از گذشته به سلامت جامعه می‌تواند کمک کند.

واحدیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 747251

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • اول خرداد آخرین مهلت استفاده از بسته حمایتی ویژه مادران
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان