Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا شهرکی اصل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان با وجود خشکسالی های 19ساله و تحمل سختی های زیاد در کمک به زلزله زدگان خود را سهیم می دادند و کمک های نقدی و غیر نقدی خودشان را از زمان وقوع این حادثه به کمیته امداد تحویل دادند.
وی ادامه داد: 70 واحد مسکونی با اعتبار 21 میلیارد ریال برای زلزله زدگان غرب کشور ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: همزمان با وقوع زلزله کرمانشاه 600 پایگاه کمیته امداد این استان فعال و درحال جمع آوری کمکهای مردمی هستند.
شهرکی اظهار داشت: هم اینک 246 هزار نفر در قالب افزون بر 103 هزار خانوار در سیستان و بلوچستان زیر پوشش کمیته امداد این استان هستند.
به گزارش ایرنا زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرد.
در این حادثه بیش از همه شهرها و روستاهای سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، دالاهو و اسلام آباد غرب آسیب دید، منطقه ای که حدود 200 هزار نفر جمعیت دارد و حدود 90 تا 100 هزار نفر در این حادثه آسیب دیدند.
در این زلزله بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی 436 تن جان باختند و بر اساس اعلام وزارت بهداشت 10هزار و 179 نفر مصدوم شدند. در این حادثه حدود 12 هزار واحد مسکونی به کلی تخریب شد و بیش از 15هزار واحد دیگر نیز آسیب دیده است.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان

(تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی تحویل شد
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • تحویل یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • ۳۲۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس