Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@10:11:24 GMT

جراحی زیبایی، یکی دیگر از جاذبه‌های تور کیش

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۶۸۷

به گزارش پارس نیوز،

کیش جزیره ای زیبا در خلیج فارس است که سالانه بسیاری از گردشگران ایرانی و غیر ایرانی را به خود میبیند. این جزیره در زمان گذشته نیز به عنوان یک منطقه تجاری بین چین، ایران و اروپا بوده است. این جزیره با امکانات فراوان از جمله طبیعت زیبا، سواحل مرجانی و بازارهای مختلف یکی از مقاصد گردشگران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزیرهٔ کیش یکی از بزرگترین جزیره های خلیج  همیشه فارس است و از بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. در گذشته، این جزیره را به نام «قیس» می خواندند. شکل این جزیره بیضی مانند است و در ۱۲ کیلومتری کرانه شیبکوه جای گرفته است. این جزیره سالانه یک میلیون نفر گردشگر را به خود جذب می کند و از این نظر یکی از مناطق گردشگر پذیر ایران است.  تور کیش نه تنها برای مسافران داخلی یکی از جاذبه های مسافرتی است بلکه همواره مسافران زیادی از کشورهای دیگر به این جزیره سفر میکنند. کیش از آنجا که منطقه آزاد است مسافران نمایشگاهی، تجاری و تفریحی را به خود میبیند. اما اخیرا دیده شده است که مسافرانی برای انجام عمل‌های زیبایی در بیمارستان کیش به این منطقه از کشورمان سفر کرده اند.

تور کیش و گردشگران سلامت

دکتر محمد خلخالی، مدیر بیمارستان کیش گفت : توانایی پزشکان ایران، امکانات کافی بیمارستان کیش، ارزان بودن عمل جراحی زیبایی در ایران به نسبت کشورهای خارجی، عدم نیاز به ویزا و شرایط خوب آب و هوایی جزیره را از مزایای عمل جراحی زیبایی در کیش خواند.

رئیس بیمارستان کیش درباره انجام جراحی برای گردشگران سلامت عنوان کرد: تاکنون بیماران متعددی از چند کشور برای انجام عمل جراحی و خدمات زیبایی مثل کاشت مو، جراحی بینی و تناسب اندام به این بیمارستان آمده اند.

 وی در ادامه افزود : عمل‌های جراحی مشابهی که سابق بر این در این مرکز انجام شده بود از راه سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی شده است؛ بسیاری از گردشگران خارجی از این شبکه‌ها، اطلاعات پزشکی را در خصوص این عمل‌های جراحی در این مرکز کسب می‌کنند.

هتلهای کیش

یکی دیگر از دلایلی که سفر به کیش را برای مسافران تسهیل میکند وجود هتل‌های خوب در این جزیره است. هتل‌ کیش از سوییتهای مسافرتی گرفته تا هتلهای سه ستاره تا پنج ستاره با امکانات خوب میزبان مسافران تور کیش هستند. هتل ترنج کیش که از لحاظ ساخت خاص ترین هتل خاورمیانه است در این منطقه قرار گرفته است. وبسایت آناهیتاگشت به تفصیل به معرفی هتل‌های کیش پرداخته است. هتل ترنج ، اولین هتل دریایی در خاورمیانه است. این هتل یک هتل پنج ستاره از ویلاهای بهم پیوسته تشکیل شده است که نمایی شبیه به بته‌جقه به وجود آورده است.

جشنواره تابستانی کیش :

تابستان هر سال در کیش جشنواره‌ای برگزار می‌شود که به جشنواره تابستانی کیش معروف است که در آن برنامه‌های شبانه سرگرم کننده، موسیقی‌های زنده سبک پاپ و سنتی برای تمامی سلیقه‌ها، کارناوال‌های شاد و هزاران جوایز دیگر بخشی از جشنواره تابستانی کیش است. جشنواره تابستانی کیش ۹۶ برنامه‌های فرهنگی و هنری فراوانی را برای گردشگرانی که به آنجا سفر می‌کنند دارد که معمولاً در تالار شهر کیش آغاز می‌شود. تور های کیش در این جشنواره به اوج خود می رسد و علاقه مندان در سرتاسر دنیا مشتاق دیدن جشنواره کیش هستند. جشنواره تابستانی کیش هر سال با آغاز فصل گرما یعنی فصل تابستان با پذیرایی از صدها هزارتن از میهمانان درجزیره کیش شروع می شود. برنامه های دیگر این جشنواره جنگ شبانه، برنامه‌‌های مختلف ورزشی، نمایشنامه سینمایی، نمایش فیلم و اهدای هزاران جوایز به توریست ها و… می باشد. ارزانی کالاها جشنواره در بازارها و افزایش گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند، جذابیت خیابان‌‌ ها و معابر حس خاصی در این ایام به جزیره می‌دهد.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودخانه نوا در سن پترزبورگ روسیه

شهر سن پترزبورگ روسیه را «ونیزِ شمال» لقب داده‌اند؛ شهری با رودخانه‌ها و کانال‌های آبی متعدد و جاذبه‌های تمام‌نشدنی. خون جاری در رگ‌های این شهر، چیزی نیست جز رودخانه نوا (Neva River). این رودخانه یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های روسیه و بخشی از هویت، تاریخ و فرهنگ سن پترزبورگ است؛ بنابراین اگر قصد خرید تور روسیه را دارید، در فهرست بلندبالای دیدنی‌های این کشور، حتماً این رودخانه در سنت پترزبورگ را در اولویت قرار دهید. ما نیز در این مقاله قصد داریم شما را با جاذبه‌های این رودخانه و اهمیت آن بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

رودخانه نوا کجاست؟

این رود در شمال غرب روسیه، از دریاچه لادوگا، بزرگترین دریاچه اروپا سرچشمه می‌گیرد و با عبور از شهر سن پترزبورگ، به خلیج فنلاند در دریای بالتیک می‌ریزد.

این رودخانه اصلی‌ترین رودخانه شهر است و سن پترزبورگ را به چند بخش تقسیم می‌کند. در قسمت شمالی شهر، این رودخانه منطقه پتروگرادسکی را ایجاد کرده است که به خاطر بناهای تاریخی و خیابان‌های خاصش معروف است.

در جنوب رودخانه نیز منطقه ادمیرالتی قرار دارد که مناطق تاریخی مانند کاخ زمستانی و موزه آرمیتاژ را در خود جای داده. به همین خاطر اگر در سفرتان به سن پترزبورگ، در امتداد این رودخانه حرکت کنید، به سمت زیباترین و دیدنی‌ترین نقاط شهر هدایت می‌شوید.

معرفی رودخانه نوا در روسیه

 

 

سن پترزبورگ را به دلیل رودخانه‌هایش، ونیز شمال نامیده‌اند و البته نامی برازنده برای این شهر است؛ چراکه ۷ رود در این شهر جریان دارند.

نوا مهم‌ترین رودخانه این شهر به شمار می‌آید که اساساً شهر سن پترزبورگ در ابتدا و در امتداد سواحل و دلتاهای این رود بنا شده و گسترش یافته است.

این رود یکی از پرآب‌ترین رودهای اروپا و یکی از کوتاه‌ترین رودهای جهان محسوب می‌شود؛ چراکه تنها ۷۴ کیلومتر طول دارد و ۳۰ کیلومتر از طول آن از شهر سن پترزبورگ عبور می‌کند.

این رودخانه علاوه‌بر اهمیت تاریخی، به دلیل جاذبه‌های دیدنی‌ای که در اطرافش وجود دارد و به دلیل پل‌های بسیار زیبایی که بر فراز آن ساخته شده‌اند، از اهمیت و شهرت فراوانی برخوردار است.

بهترین زمان سفر به سنت پترزبورگ برای رفتن به رودخانه نوا

 

 

گردشگران زیادی هر ساله حاضرند هزینه زیادی برای خرید ارز مسافرتی متقبل شوند تا برای تماشای جاذبه‌های دیدنی روسیه به این کشور سفر کنند و سن‌پترزبورگ زیبا را نیز حتما ببینند. باتوجه به آب‌وهوای خاص روسیه و اینکه سن پترزبورگ سردترین شهر پرجمعیت جهان به شمار می‌رد، بهتر است زمانی را برای سفر انتخاب کنید که سرمای هوا شما را اذیت نکند و از همه مهم‌تر، رودخانه نیز یخ نزده باشد!

بنابراین اگر می‌خواهید لذت دیدن رودخانه را به خودتان هدیه بدهید یا قایق‌سواری بر روی این رود را تجربه کنید، بهترین زمان سفر، ماه‌های ژوئن و جولای (اوایل و اواسط تابستان) خواهد بود.

به‌علاوه اگر در این زمان به سن پترزبورگ سفر کنید، می‌توانید از شب‌های سفید نیز لذت ببرید. شب‌های سفید یا شب‌های روشن پدیده‌ای است که به دلیل موقعیت جغرافیایی سن پترزبورگ، هرساله در اوایل تابستان رخ می‌دهد.

در این شب‌ها، پس از غروب خورشید، هوا کاملاً تاریک نمی‌شود. درواقع روشنایی هوا به اندازه‌ای است که بدون نیاز به نور مصنوعی می‌توانید مطالعه کنید! بسیاری از گردشگران برای تجربه این پدیده به سن پتزربورگ می‌آیند؛ چراکه فستیوال‌ها و جشن‌های خاصی در این شب‌ها برگزار می‌شود.

فستیوال بادبان‌های قرمز، یکی از این فستیوال‌هاست که در رودخانه نوا برگزار می‌شود. طی این مراسم، علاوه‌بر موسیقی زنده، کنسرت و آتش‌بازی، یک قایق زیبا و بزرگ با بادبان‌های قرمز از میانه رود عبور می‌کند.

بنابراین ما معتقدیم که بهترین زمان سفر به روسیه به‌ویژه سن پترزبورگ، در اواسط ژوئن تا اوایل جولای را از دست ندهید.

قایق سواری در رودخانه نوا

اگر می‌خواهید یک تجربه کاملاً به یادماندنی از رود نوا داشته باشید، حتماً قایق سواری در این رودخانه را تجربه کنید.

در ماه‌هایی که رودخانه یخ نزده است، در طول روزها کشتی‌ها و قایق‌های تفریحی مختلفی در امتداد این رود حرکت می‌کنند. در شب هنگام، پل‌های متحرّک رودخانه باز می‌شوند و کشتی‌های تجاری می‌توانند از میان رودخانه بگذرند.

با سوار شدن به این قایق‌های تفریحی می‌توانید بسیاری از جاذبه‌های دیدنی سن پترزبورگ، کلیساها، بناهای تاریخی و پل‌های متحرّک و زیبایی که بر روی این رود احداث شده‌اند را ببنید.

در سن پترزبورگ می‌توانید تورهای مختلف قایق‌سواری بر روی رودخانه را پیدا کنید و با آنها همراه شوید. این تورها شما را به نوا، خلیج فنلاند و کانال‌های آبی درون شهر خواهند برد و یک تجربه عالی از قایق‌سواری را برایتان به ارمغان خواهند آورد.

گزینه دیگری که پیش روی شما قرار دارد، اجاره قایق‌های خصوصی در روخانه نوا است. این قایق‌ها برای کسانی که می‌خواهند خودشان به دنبال ماجراجویی بروند مناسب است. بسته به تعداد نفرات، شما می‌توانید از قایق‌های ۴ یا ۶ نفره استفاده کنید.

و درنهایت اگر دلتان می‌خواهد که هم قایق‌سواری کنید و هم غذا بخورید، رستوران شناور Volga-Volga منتظر شماست. این رستوران در یک کشتی کروز قرار دارد که از میان آب‌های رود نوا می‌گذرد و چشمان شما را با مناظر زیبا و تاریخی شهر می‌نوازد. همچنین، غذاهای بسیار لذیذ و لاکچری‌ای می‌توانید در این مکان میل کنید.

دیدنی های اطراف رودخانه نوا در روسیه

 

 

رود نوا شریان حیاتی شهر سن پترزبورگ است و از آنجایی که هسته اولیه شهر در کناره‌های این رود بنا شده، بنابراین بسیاری از جاذبه‌های دیدنی سن پترزبورگ در نزدیکی این رودخانه قرار دارند. از جمله مکان‌های دیدنی اطراف این رود می‌توان به مناطق زیر اشاره کرد:

موزه آرمیتاژ: یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین موزه‌های تاریخی هنری جهان  است که در سواحل این رودخانه قرار گرفته.

کاخ زمستانی: محل سکونت تزارهای روسیه از قرن هجدهم تا انقلاب ۱۹۱۷ روسیه.

قلعه پیتر و پاول: قلعه‌ا‌‌ی که در قرن هجدهم با هدف کنترل عبور و مرور کشتی‌ها در رود نوا ساخته شد.

کلیسای جامع کازان: نماد شهر سن پترزبورگ.

حالا که به روسیه و دیدنی‌های آن علاقه‌مند هسید، پیشنهاد می‌کنیم که برای آشنایی بیشتر با این کشور، راهنمای سفر روسیه را نیز مطالعه کنید.

تجربه شیرین سفر به روسیه با الفبای سفر

رودخانه نوا در روسیه، هم از لحاظ تاریخی و هم از لحاظ گردشگری و تجاری، اهمیت بسیاری دارد. اگر در ماه ژوئن و جولای تور روسیه را بخرید و به سن پترزبورگ سفر کنید، می‌توانید به‌خوبی از دیدن این رودخانه، جاذبه‌های دیدنی اطرافش و قایق سواری در آن لذت ببرید. اما حواستان باشد که یک آژانس هواپیمایی معتبر، سفرتان را لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

اگر به دنبال آژانس مسافرتی معتبری برای خرید تور خارجی هستید، آژانس هواپیمایی الفبای سفر بهترین انتخاب برای شما است و آفرهای گوناگونی برای تورهای خارجی دارد. برای مشاهده‌ قیمت انواع تور همراه با هتل، تاریخ و پروازهای مختلف، به سایت www.alefbatour.com مراجعه کنید یا با کارشناسان الفبای سفر با شماره تلفن 0214935 تماس بگیرید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

دیگر خبرها

  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • رودخانه نوا در سن پترزبورگ روسیه
  • جشنواره زیبایی شتر در شهرستان آق قلا برگزار شد
  • جاذبه‌های طبیعی بندر زیبای خمیر
  • جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم برگزار شد
  • افزایش آمار این عمل زیبایی ۳۰۰ میلیونی!
  • ◄ زیبایی اتوبان اصفهان شیراز ؛ آزادراه چشم نواز را در تعطیلی 15 اردیبهشت ببینید + فیلم