Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از رویترز، آمارهای منابع تجاری و داده های موسسه تامسون رویترز نشان می دهد که میزان واردات نفت هند از ایران در ماه اکتبر به میزان 38.9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته و به 467 هزار و 600 بشکه در روز رسیده است. این رقم نسبت به ماه سپتامبر 12.5 درصد رشد نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، میزان کل واردات نفت هند در ماه اکتبر به 4.1 میلیون بشکه در روز رسید که حدود 15 درصد نسبت به ماه قبل کاهش داشت. این آمارها، 4.6 درصد کمتر از مدت مشابه سال قبل بوده است. میزان واردات نفت هند از آمریکای لاتین و آفریقا در ماه اکتبر نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته در حالی که میزان واردات از کشورهای خاورمیانه افزایش داشته است.

میزان واردات نفت هند از ایران در بازه زمانی ژانویه تا اکتبر 2017 به 486 هزار و 400 بشکه در روز رسیده که 7.1 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می دهد.

میزان واردات نفت هند از عربستان در ماه اکتبر با 6.9 درصد کاهش به 753 هزار بشکه در روز رسیده است. میزان صادرات نفت عراق به هند نیز در این ماه 27.3 درصد افت داشته و به 757 هزار بشکه در روز رسیده است. بدین ترتیب ایران بعد از عراق و عربستان سومین تامین کننده بزرگ نفت هند بوده است.

منبع: تسنیم

402

نفت تولید صادرات هند ایران کاهش واردات

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: در سال گذشته ۱۰۰ هزار تن انواع کالا از مبدا خراسان رضوی به مقصد پاکستان صادر شده که ۲۴ درصد از نظر وزنی نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.
جواد جعفری  افزود: این میزان کالای صادراتی ۸۴ میلیون دلار برای کشور ارزآوری داشته که در ارزش دلاری ۲۰ درصد افزایش یافته است.
ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: همچنین پارسال ۱۸ هزار و ۹۰۰ تن کالا از کشور پاکستان به خراسان رضوی وارد شده که ۴۸ درصد کاهش داشته است.
جعفری افزود: این میزان کالا‌های وارداتی ۲۳ میلیون دلار ارزش داشته که نسبت به سال ۱۴۰۱، میزان ۴۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
اوگفت: پاکستان در حوزه صادرات و واردات به ترتیب ششمین و هفتین شریک تجاری خراسان رضوی محسوب می‌شود.
ناظر گمرکات خراسان رضوی افزود: با توجه به این که خراسان رضوی با پاکستان هم‌مرز نیست، فرآیند انتقال این کالا‌های صادراتی و وارداتی در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان صورت می‌گیرد؛ اما تشریفات گمرکی آنها در خراسان رضوی انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • کاهش فقر مطلق در ایران به روایت بانک جهانی
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • اعلام میزان تخصیص ارز برای واردات کالاهای اساسی
  • افزایش حدود پنج برابری صادرات شرکت‌های دانش بنیان طی سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۱
  • افزایش ۵ برابری صادرات شرکت‌های دانش بنیان در سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۱
  • افزایش ۵ برابری صادرات شرکت‌های دانش بنیان در ۳ سال