Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:58:14 GMT

ماندگاری آلاینده ها تا اواسط هفته جاری

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۹۵۱

ماندگاری آلاینده ها تا اواسط هفته جاری

کرج-ایرنا-مدیر کل هواشناسی البرز با بیان اینکه هوای امروز البرز در وضعیت ناسالم قرار دارد، گفت: طی 2 روز آینده نیز کاهش کیفیت هوا در این استان استمرار دارد.

منصور رحمانیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی حاکی از استقرار جوی آرام تا اواسط هفته جاری همراه با افزایش آلاینده ها و غبار می باشد که این افزایش، کیفیت هوا را در سطح ' ناسالم ' قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد:آسمان البرزامروز شنبه،صاف گاهی رشد ابر، غبار محلی و افزایش آلاینده ها وفردا یکشنبه،قسمتی ابری تا ابری، غبار محلی و افزایش آلاینده ها است.
این مسئول بیان داشت:هوای البرز دوشنبه هفته جاری،کمی ابری تا قسمتی ابری، غبار محلی، عصر بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می شود.
رحمانیان ادامه داد: طی مدت زمان یاد شده، شهرستان های فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد و کرج در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و سایر شهرستان ها هوای سالم خواهند داشت.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی**انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای امروز استان صاف تا کمی ابری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ از فردا جمعه تا اواسط هفته آینده عبور متناوب امواج کم دامنه تراز میانی جو از کشور و استان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب سبب افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و در بعضی مناطق احتمال رگبار و رعدوبرق خواهد شد.
بر این اساس طی فردا جمعه احتمال وقوع رگبار محدود به نوار شرق استان خواهد بود، اما طی روز‌های شنبه و سه شنبه در همه مناطق استان احتمال رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
از نظر دمایی بررسی‌ها حاکی از تداوم روند افزایشی دما بویژه دمای شبانه در چهار روز آینده است.

دیگر خبرها

  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • پیش بینی غبار محلی و افزایش دما در البرز
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • وضعیت هوای تهران در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ماندگاری هوای پایدار گیلان تا اوایل هفته پیش روی
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • استقرار جوی پایدار در البرز/ روند افزایش دما پیش بینی می‌شود
  • هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • هوای صاف و آفتابی در مازندران