Web Analytics Made Easy - Statcounter

دورازه‌بان تیم‌ملی هندبال ایران گفت: شرایط هندبال ایران خوب نیست و تنها کشی که می‌توانست مشکلات را حل کند ماچک بود که خوشبختانه فدراسیون هم او را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد .

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، سعید برخورداری دورازه‌بان تیم‌ملی هندبال ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره بازگشت ماچک برای سومین بار به هندبال ایران‌گفت: «به نظرم انتخاب او به عنوان سرمربی بهترین انتخاب بود چرا که او قبل‌تر هم در تیم‌ملی ایران مسئولیت داشت و ما نایب‌ قهرمانی بازی‌های آسیایی گوانگجو ۲۰۱۰ که بهترین مقام هندبال ایران است را با این مربی به دست آورده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدا از روزمه او من فکر می‌کنم با توجه به اینکه ما زمان زیادی را در هندبال از دست داده‌ایم باید کسی روی کار می‌آمد که با هندبال ایران آشنایی کامل داشته باشد و در این مدت زمان کم بتواند عقب ماندگی‌ها را جبران کند از همین روی انتخاب او بهترین تصمیم فدراسیون بود.»

وی در مورد اینکه بازیکنان تیم‌ملی مدتهاست از هم دورند که این موضوع باعث ناهماهنگی آنها شده است عنوان کرد: «این اتفاق طبیعی است، به هر حال شاکله اصلی تیم‌ملی هندبال در اروپا بازی می‌کنند و ما مدتهاست که در کنار یکدیگر بازی نکرده‌ایم. فکر می‌کنم آخرین باری که بازیکنان کنار هم قرار گرفته‌اند به یک سال پیش مربوط می شود که همین کار را سخت می‌کند البته خدا را شکر شناخت ماچک از بازیکنان و هندبال ایران راه میانبری برای رسیدن به آمادگی خواهد بود. هندبال ایران واقعا در کما به سر می‌برد، اما حمایت‌هایی علیرضا رحیمی باعث شد حس اتحاد در میان هندبالی‌ها بیشتر شود. اما خوب‌شدن حال هندبال به‌نظرم بستگی به کسب مقام دارد.اگر ما موفق به کسب مقام بشویم، رسانه‌ها و جامعه دوباره به‌سمت هندبال می‌آیند. هر رشته‌ای اگر خوب نتیجه نگیرد مردم و رسانه از او دور می‌شود و فقط نتیجه خوب باعث می‌شود حال هندبال هم دوباره خوب شود.»

دروازه‌بان تیم‌ملی هندبال ایران در واکنش به اینکه کار در تیم‌ملی با وجود لژیونرها آسان است، عنوان‌کرد: «خدا را شکر این موضوع وجود دارد به هر‌حال بازیکنان ایران از نظر جسمانی سطح آمادگی بالایی دارند و خط دفاعی تیم ملی ایران واقعا قوی است اما باز هم نیاز به تمرین و هماهنگی داریم، در دوره‌های قبلی ماچک سرمربی ما بود و بازیکنان جوانتر بودند اما حالا پخته‌تر از قبل شده‌اند و کار به مراتب راحت‌تر است. یک سال پیش هندبال ایران بلاتکلیف بود اما حالا با انتخاب سرمربی تیم ملی اوضواع بهتر از قبل شده است.»

برخورداری همچنین به لیگ هندبال اشاره کرد و گفت: «‌در لیگ هم بازی‌های خوبی شاهد بودیم، سرعت بازی‌ها بالا رفته و تیم‌ها به قدری خوب بازی می‌کنند که نمی‌توانیم قهرمان لیگ را پیش بینی کنیم.»

وی همچنین در مورد داوری‌های لیگ هندبال اظهار کرد: «به هر حال هندبال بازی پر تنشی است و خواه ناخواه اشتباهات داوری در آن وجود دارد.‌از طرفی شرایط میزبانی برخی تیم ها باعث می‌شود تا این حساسیت‌های داوری و اشتباهات افزایش پیدا کنند؛ بازی‌ها به هم نزدیک شده‌اند و به همین دلیل اشتباهات هم بالا رفته است.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم

به گزارش "ورزش سه"، بازی بسیار فشرده دیشب در اتحاد، با برتری رئال مادرید همراه بود. در دوئل با منچسترسیتی و پس از 1-1 در 90 دقیقه وقت قانونی و 30 دقیقه وقت اضافه، رئال در ضربات پنالتی سیتی را برد تا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

ارلینگ هالند در ابتدای وقت اضافه جای خود را به خولین آلوارز داد و دی بروینه که در دقیقه 76 گلزنی کرد، در نیمه های وقت اضافه بیرون رفت.

پپ گواردیولا در پایان بازی در مورد دو تعویض عجیب خود توضیح داد و گفت: «ارلینگ و کوین خودشان خواستند بیرون بروند و آنها دیگر نمی‌توانستند ادامه دهند، درست مثل مانو آکانجی (همزمان با دی بروینه در دقیقه 112 تعویض شد). آن‌ها در بازی‌ فوق‌العاده بودند. من طرفدار تعویض های زیاد نیستم، اما کوین، ارلینگ و مانو درخواست تعویض کردند چون انرژی نداشتنند و بدنشان خالی کرده بود. در واقع چاره ای نبود.»

دیگر خبرها

  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند
  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم